• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is een betaalbare en goede hogedrukreiniger?

linders

Detailing rookie
23 jul 2009
64
0
he ik heb een vraagje ,^^
wat is een betaalbare goede hoge druk reiniger
warm en koud of alleen koud
suggesties zijn welkom
bvd
peter
 
Misschien ook handig om je budget te vermelden, voor de een is 100 euro betaalbaar voor een ander 400 euro ;)
 
een nilfisk is zeker goed, ik heb er zelf ook een. denk de goedkoopste met 100 bar. perfect bijv icm een foam lance
 
om te foamen, en voor het gebruik op de auto, zijn de instap modellen van de "grotere merken" goed genoeg.

voor 300 euro kan je echt een hele sterke hd kopen, dit is alleen zonde, tenzij je hem ook voor om het huis wilt gaan gebruiken.

100 bar is ruim voldoende! voor 100 euro koop je een knappe nilfisk alto, en voor 70 euro een foamlans erbij, heb je voor 170 euro een GOEDE set
 
Als je niet al teveel wilt uitgeven, dan een Nilfisk of Bosch. Kärcher is niet degelijk genoeg met zijn goedkope modellen. Ik zou geen 2de hands hogedrukreiniger kopen. Dan krijg je echt de ellende van een ander. Ik heb net de Kärcher K5.55 Jubilee gekocht. Metalen behuizing voor de motor. De nieuwe K4.600 met watergekoelde motor (nieuw voor 2010) is in de aanbieding bij Intratuin. Valt net binnen je budget. Een erg goed merk is Kränzle. Niet zo bekend in NL maar erg degelijk en sterk. Kijk wel naar het aantal kW, want bij mij valt zowat het licht uit in de hele wijk. 3kW startvermogen is zo'n beetje het maximale waarmee je een normaal stopcontact moet belasten (met randaarde) en dan adviseer ik ook nog een goed verlengsnoer. Voel maar eens aan een goedkoop verlengsnoer hoe warm het wordt van bijv. een stofzuiger.
 
Veel meer dan de C120 hoeft het voor de hobby toch niet te zijn??



of de C130 maar die is weer 100 euro duurder.

Deze was 159 euro.
 
dat is toch de prijs met al die atributen of niet
er zit zo´n riool slang bij (altijd handig als de bruine jongens blijven hangen)
die terrasfrees enz...enz..
?$$)
 
Ter info!

Vanaf zaterdag 27 maart is bij de aldi een hogedruk in de aanbieding voor 99 euro! het is er een van het merk topkraft. Ik heb er 6 jaar geleden ook aan van dat zelfde merk gekocht bij de aldi en dat is een uitstekend apparaat waar ik nog steeds veel plezier van heb. En er zitten aardig wat accesoires bij. En deze heeft een nog hogere druk en deze is ook nog regelbaar.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_12/OFF04.SHTML

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.


Groeten
GdV42
 
Bij het Kruidvat staat een Karcher 2.14 voor slechts €59,99 nu
Geen idee of het wat is, maar zag de poster hangen op de ruit :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gister bij de gamma gespot..
de karcher k3.150, volgens mij inclusief terrasborstel enzo allemaal..

voor 150 euro (van 200 en een beetje) (je bent zo lekker bezig freeeek)
 
Het regent aanbiedingen;

Makro Karcher K7.280 MD, werkdruk 20-160bar, wateropbrengst 570l/uur, 2.6kW, 18 kg. geintegreerd waterfilter.
Spuitpistool, 12m slang, vuilfrees, vario-powerlans en wasborstel. 299 ex, 356 incl OB

Hans
 
GdV42 zei:
Ter info!

Vanaf zaterdag 27 maart is bij de aldi een hogedruk in de aanbieding voor 99 euro! het is er een van het merk topkraft. Ik heb er 6 jaar geleden ook aan van dat zelfde merk gekocht bij de aldi en dat is een uitstekend apparaat waar ik nog steeds veel plezier van heb. En er zitten aardig wat accesoires bij. En deze heeft een nog hogere druk en deze is ook nog regelbaar.

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_12/OFF04.SHTML

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.


Groeten
GdV42

Bij een Topkraft, welke aansluiting heb je dan? Veronderstel dat je dan niet gemakkelijk een foam spuit hierop aansluit?
 
Bij de gamma is sinds kort deze Karcher blijvend scherp geprijst:

• Werkdruk 100 bar
• Wateropbrengst 330 liter/uur
• Vermogen 1.4 kW
• N-COR pomp gemaakt van hoogwaardige kwaliteit polyamide
• Reinigingsmiddelen aanzuigslang
• Incl. spuitpistool met 5 meter HD-slang, vuilfrees en spuitlans
• Fabrieksgarantie 2 jaar + 1 jaar extra GAMMA garantie

Er zit niet veel bij maar als je een HD reiniger wilt die je toch alleen maar voor de auto gebruikt dan is dit een hele nette denk ik, zeker voor die €55.
Om te foamen heb je toch niet meer nodig.
 
Infernoken zei:
Bij een Topkraft, welke aansluiting heb je dan? Veronderstel dat je dan niet gemakkelijk een foam spuit hierop aansluit?


Hoi Infernoken,

Helaas heb ik geen idee wat voor aansluiting hierop zit. Ik heb geen foamlans en heb dus nog nooit reden gehad mij hierin te verdiepen. Ik zou gewoon even googelen op topkraft en het typenummer...

Succes
GdV
 
Ja, ik heb een topcraft!
De aansluiting is redelijk gelijkend als van Karcher!
De foamlans paste er met een kleine aanpassing prima op!!
 
Kortingbon geeft 20% korting op Karcher hogedrukreinigers.
De typen met een prijs boven de 120 euro hebben 5 jaar garantie.
Ze beginnen het te begrijpen bij Karcher.

Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
D-J zei:
Ja, ik heb een topcraft!
De aansluiting is redelijk gelijkend als van Karcher!
De foamlans paste er met een kleine aanpassing prima op!!

Mijn vorige HD reiniger was ook een Topcraft. De aansluitingen waren gelijk aan die van Kärcher.
Mijn broertje heeft nu de slang, pistool, lansen en terrasreiniger en volgens hem past het allemaal op zijn Kärcher.