• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat is je favoriete doek!?

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Gewoon nice to know,....

Voor het gebruik icm met waxen/sealants/glazes is de Dodo Juice Fantastic Fur toch wel mijn nummer 1:heart_eyes:

Voor het gebruik icm polijstmiddelen de Poorboys DMT.

Verder B-merk doekjes voor het werk onder de kap en de deurstijlen/velgen.
 
Dodojuice Fantastic Fur :heart_eyes:
Voor rest de Carclean Dikkie Dik doeken en de Meguiar's SSMF en voor de vuile klussen goedkope MF's
 
Nog een fantastic Fur liefhebber!:)^ :)^

Ik heb nog geen doek gevonden die zo super heerlijk zacht is:heart_eyes: Als ik m''n hoofd er op leg val ik zo in slaap:D
 
Dodo Juice Fantastic Fur ook mijn nummer 1 :)^ :)^
En verder de Deluxe Mega Towel van Poorboys World.
En voor de 'vieze' klusjes de Mega Plush doeken
 
Uitpoetsen polijstwerk gebruik ik de DMT van Poorboys.
Voor sealants en waxen de fantastic fur van Dodo maar ook de 530 en 600 van Cobra vind ik echt super doeken voor de laatste buff!

Voor het vuilere werk gebruik ik de dikkie dik doeken!
 
Voor mij de Cobra Gold Plush. Echt te bizar gewoon, hoe heerlijk zacht deze doeken zijn en de de XL versie is helemaal te gek, met 2 handen tegelijk werken op een super dikke doek. Heb de Fur wel in handen gehad, voelde ook erg goed aan, maar ben uiteindelijk toch voor de gold plush gegaan. Uitbuffen van de polishes gebeurt vaak met een DMT, voor de dirty jobs de simpele MF doeken van Cobra, Meguiar's, Poorboy's etc.
 
Mijn voorkeur heeft de Cobra Super Plush Deluxe Jr. 600 Microfiber Towel. Voor het vuile werk een oude meguiars doek.

Heb ook de DMMT, welke ook fijn werkt. Gebruik deze om mijn velgen te drogen, door lange microfibers gaat dit erg gemakkelijk.
 
voor het vuile werk gebruik ik de meguiars doeken.

en voor de het schone werk de dikki dik doeken en de dmt van pb.
 
Ik vind de PB Ultra Mega Towel wel lekker voor het afnemen van wax.
Ik heb verder nog niet zoveel doeken, dus binnenkort eens wat gaan 'doeken voelen' in Bergschenhoek.
(weer eens wat anders dan Fuzion snuiven)
 
Voor polijstmiddelen gebruik ik de Dicky Dick doeken
Voor het wax, sealent werk gebruik ik de Dodo Fantastic Fur doeken.
Voor de 'vuile' klusjes goedkope doekjes.
Voor vloeibare produkten zoals Spray & Wipe gebruik ik de Carrand MAX soft

Nummer 1 blijft voor mij de Dodo Fantastic Fur :heart_eyes:
 
Handig, dit topic. Tot op heden was de PB Ultra Mega Towel het zachtste wat ik in mijn collectie had, maar door de positieve berichten hier over de Fantastic Fur laatstgenoemde even 'betast' bij CC.
Kon 'm niet laten liggen, zoooo zacht en stukken dikker dan de UMT:heart_eyes:

Snitser zei:
Jammer dat ze niet leverbaar zijn op dit moment,.Tim........?
Inmiddels weer wel dus.
 
De fantastic fur is inderdaad heerlijk zacht en werkt ook top. Maar ben de laatste tijd ook enorm tevreden met de Cobra Super Plush Deluxe Microfiber Towel. Denk zelfs nog niet iets zachter dan de Fur.