• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Mijn volgende poetsklus word het onderstaande monster.

DSC00065--1.jpg


Maar nu zit ik wel met een probleempje --> het is nl. een Grand Edition, wat betekend dat het een matte lak heeft.
Hoe moet ik dit aan gaan pakken want hij moet natuurlijk wel mat blijven!

Wassen? Lijkt me niet zo'n probleem zolang er geen wax bestandelen in de shampo zitten...
Kleien? Met S&W? Ben er een beetje bang voor dat de klei aan de lak blijft hangen omdat deze meer "open" is dan lakken waar blanke lak op zit.
Paintcleaner? Kan dit op een matte lak?
Is het safe om op een matte lak met de DAP te werken?
Polish of Glaze?
Wax? lijkt me duidelijk een no-go net als een Glaze
En zaken als S&W, kan ik die gebruiken zonder glans of vlekken te krijgen??

Graag jullie advies!
 
Touareg 5.0 V10 TDI (Zwart) fulldetail; dat wordt een volle fles Wolfgang swirlremover 3.0 vrees ik :grinning:
 
Zondag heb ik Tim nog horen spreken over zwart matte lak en volgens mij had hij daar wel een oplossing voor.... ff een mailtje of een pb'tje naar Tim sturen voor advies en dan komt het wel goed.

Groet Roger


JAGR zei:
Mijn volgende poetsklus word het onderstaande monster.

DSC00065--1.jpg


Maar nu zit ik wel met een probleempje --> het is nl. een Grand Edition, wat betekend dat het een matte lak heeft.
Hoe moet ik dit aan gaan pakken want hij moet natuurlijk wel mat blijven!

Wassen? Lijkt me niet zo'n probleem zolang er geen wax bestandelen in de shampo zitten...
Kleien? Met S&W? Ben er een beetje bang voor dat de klei aan de lak blijft hangen omdat deze meer "open" is dan lakken waar blanke lak op zit.
Paintcleaner? Kan dit op een matte lak?
Is het safe om op een matte lak met de DAP te werken?
Polish of Glaze?
Wax? lijkt me duidelijk een no-go net als een Glaze
En zaken als S&W, kan ik die gebruiken zonder glans of vlekken te krijgen??

Graag jullie advies!
 
De porsche is helaas verschoven naar volgend weekend, morgen schijnt het de hele dag te gaan regenen en we moeten deze porsche bij de eigenaar voor de deur doen. dus maar even het zekere voor het onzekere genomen en deze maar even uitgesteld. :p
Maar niet getreurd, we hebben wat geschoven in de agenda en morgen staat er een zwarte SEAT Leon op het programma.
 
Ik heb 3 leuke noemenswaardige auto's in het vooruitzicht; BMW Z3, Mercedes S400 en een Aston Martin Vantage! :party:
 
Ik heb voor aankomende zondag een nieuwe bmw 3 serie cabrio in le mans blauw met M pakket. Nu hopen dat het "wel" doorgaat.
 
volgende poets klus wordt gedaan door het dynamische poets kwartet
nicknameles
klankie
sidekick
ronn

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

:D
 
Morgen een rode 323F Gti voor een standaard, volgende week een meerdaagse detail voor een helblauwe Lexus IS200 sport met 10 jaar lang krasstraatmishandeling (Genieten!):heart_eyes: