• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

nicknameless zei:
zijaanzicht%20bruin.jpg


;)


Precies Patrick ! Alleen in een prachtige custom kleurzetting die IK alleen heb ! HaHaHaHa (helemaal zwart (DE poetskleur) en alleen de zijkanten in het wit !

Je ziet er trouwens alleen maar vrouwen op rijden, dat is dan maar goed ook (des te minder wordt ik aangehouden) (komt waarschijnlijk omdat het een heel kleine scooter is !) Dat euvel treft jou ook Patrick , met je V-Clic !!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:heart_eyes:

Ist unne echte? Ik heb 2 keer in zo'n bak gereden, sex op wielen! Heb er trouwens ook nog een filmpje van gemaakt, acceleratie van 0/100 enzo. Super!
 
Mooie wagen succes ermee!
Is ie een beetje snel?
Want ik vind tegenwoordig alles langzaam LOL reed laatst in een impreza met 280 pk en dat vind ik al niet snel meer heel vervelend hoe snel dat went vermogen!
Hoe dan ook blijft een mooie wagen :)^ succes met poetsen!
 
Gaan volgende week ons bakbeestje een poetsen, staat te koop, dus moet netjes getoont worden aan eventuele geinteresseerden
 
martijn86 zei:
jep is een echt , en nog van mij ook dat is nog het leukste :schaam

Wat een ontieglijk vieze dikke bak man! Die velgen maken um echt mega dik! Zijn dat nou nog de originele uitlaten of lijken deze iets dikker te zijn?? Hij staat er trouwens volgens mij best mooi gepoetst bij he?

Ik zie graag meer foto's van de wagen op het forum verschijnen! :heart_eyes:
 
aankomende zondag een BMW 645csi doen :) auto van de baas, is in regelmaat poetsonderhoud bij mij. Neem hem tegenwoordig dan ook gewoon mee, geen zin om met al mijn spullen te gaan zeulen.
 
Wel foto's plaatsen Madtraxx..
Na een paar keer mee te hebben gereden ben ik echt gek op de 645csi :heart_eyes:
 
zaterdag een zeilbootje doen :grinning:

Als iemand interesse heeft om een leuke casus te doen, en zo te leren over het detailen van een gelcoatboot, dan ben je van harte welkom om de hele dag of desnoods een paar uurtjes te komen oefenen! Voor eten/drinken/verbruiksmateriaal wordt gezorgd, het is zonnig deze zaterdag, en je hoeft alleen je goede humeur en je rotary/dap mee te nemen :grinning:

Het is in de haven van Naarden, aan de A1 tussen Hilversum en Amsterdam. PM of mail me.
 
klinkt aantrekkelijk, maar nee dank je:roll
ik moet binnenkort ook een bootje doen, maar dat vogel ik dan zelf wel uit dan

ben zelf druk bezig zaterdag met een dikke benz :D
 
Als het weer meewerkt, vrijdag of zaterdag beginnen aan mijn Suzuki Alto uit 1983 :heart_eyes:
Ooit moet deze opnieuw gespoten worden maar tot die tijd proberen met de dap hem er zo goed mogelijk er uit te laten zien.
Want eerst moet het koetswerk/roest worden aangepakt, de remmen vervangen etc...