• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wat wordt je volgende poetsklus?

Juffer1 zei:
Heb al eens een discussie gelezen op het forum dat het eigenlijk weinig verschil maakt of je nu de Black hole of White diamond erop "smeert".

Volgens Tim zou je met Black hole onder TL verlichting een wat donkere glans hebben.

Gr. Arjan
Bij volgende aankoop van mijn auto : TL verlichting op het dak :D :D
 
Juffer1 zei:
Heb al eens een discussie gelezen op het forum dat het eigenlijk weinig verschil maakt of je nu de Black hole of White diamond erop "smeert".

Volgens Tim zou je met Black hole onder TL verlichting een wat donkere glans hebben.

Gr. Arjan

Ik vond het voordeel van Blackhole dat je op een zilveren auto tenminste wel kon zien waar ik gebleven was met opbrengen. verder was de glans wel oke!
 
Vandaag te horen gekregen dat ik een zwarte SLK AMG Kompressor binnenkort mag detailen, de wagen moet nog ingevoerd worden en staat momenteel nog in de US.

mercedes-benz-slk-55-amg-black-series.jpg




Het mooie is dat ik er ook een stukje mee mag toeren :-b
 
Zaterdag as eens kijken of ik van een roze Golf MK II weer een rode kan maken.

Moet ik hierbij nog ergens op letten of hebben jullie nog wat tips?
 
rallye interieur verder afmaken.. ;)
buitenkant nog een keer doen ervan!

* auto van mijn ouders.
* auto van mijn broer.
* werkbus van mijn broer en zijn collega.
 
madtraxx zei:
Vandaag te horen gekregen dat ik een zwarte SLK AMG Kompressor binnenkort mag detailen, de wagen moet nog ingevoerd worden en staat momenteel nog in de US.
Het mooie is dat ik er ook een stukje mee mag toeren :-b

Das toevallig, ik heb er precies zo een een tijdje geleden gedaan:D
SLK 55 AMG
 
Tim zei:
Jemig dat worden leuke klussen!

Zit er nou een deuk in de deur van de hummer??

ja ik zat er ook al naar te kijken, denk dat het een deuk is , jammer voor zo'n leuke auto.
en als ik ze toch mag poetsen mag ik er vast wel een ritje in maken dacht ik zo :heart_eyes:
 
Leuke projecten! Voor deze auto's heb je gewoon alles in veelvoud nodig! Groot vorodeel van de hummer: je kan wel makkelijk de wielkasten aan de binnenkant schoonmaken :D