• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waterspots op ruiten en spiegels

Ferry82

Detailing addict
27 jan 2012
110
65
Beste Detailers,

Met welk product kan ik makkelijk waterspots op ruiten en spiegels verwijderen?

Alvast bedankt!
 
Als het met glassex oid ( meest voor de hand liggende die wel in je gootsteenkastje zal liggen ) niet gaat dan hetgeen pakken wat Ivo aangeeft.
 
Bedankt zal dat nog even proberen.

Ik denk dat het komt omdat ik een paar weken geleden Pro Vision Rain Clear Rain Repellant Gel heb aangebracht en er tijdens een wasbeurt of regen toch kleine stipjes zijn gaan invreten op het laagje???
 
+1 mk-us

Raar dat het is gaan invreten, ik gebruik het ook, nog nooit last van gehad :weetniet
 
Is het niet eerder zo dat de ruit goed is gereinigd, de vervuiling uit de minigaatjes is gehaald en dat je dit proces nu weer ziet ( dus het vullen van de gaatjes met bende ) ?
 
Net nog even gekeken en moet het weg krijgen met een doek want met me nagel haal je het zo weg.

Het lijken meer soort kalkvlekjes/ringetjes. Misschien gisteren erin gedroogd met lekkere zonnetje...?
 
Is allemaal mogelijk maar blijft sowieso een beetje gissen zonder gezien te hebben ( maar de gedachte is zeker niet verkeerd )