• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Waxaddict

Is dat die glaswax?

waxaddict ziet beschrijft 'm zelf als 'a good all rounder'

IMG_5730.JPG
 
nee, heb de vortex sample ook nog staan... nog steeds niet gebruikt. kom tijd te kort met alle spullen die ik heb staan spijtig genoeg
 
Vandaag een eerste kennismaking gehad met waxaddict. Na het wassen even rond gegaan met Fo Show. Erg makkelijk in gebruik! Quartz staat hier klaar om bij de volgende detail aan te brengen, kijk er naar uit!
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Vandaag voor het eerst de wheel shampoo van Waxaddict gebruikt.

Hoewel dit mijn eerste kennismaking is geweest met een shampoo voor velgen, is deze in sprayvorm wel erg fijn! Je sprayt het op, en neemt een oude washmitt, of velgenmitt of een ander soort reinigingsproduct om velgen lekker in te soppen.

Vervolgens even afspoelen en ze zijn zo schoon als maar kan! Ik denk dat ik een serieuze vervanger heb gevonden die ook erg prettig verwerkt. Absoluut niet trager dan een traditionele velgenreiniger.

Wat ik ook vind is dat het niet zo enorm stinkt, je geen rare handen krijgt. Je niet zo idioot veel verbruikt, maar gewoon lekker normaal kunt wassen net als de auto. Vier velgen verder en er mist nog geen centimeter uit de 500ml fles. Dus kan ik minimaal een stuk of tien keer de velgen reinigen verwacht ik.

Kortom ik ga me nu even inlezen op fijne velgenmitts, mocht er iemand een goede tip hebben. Roep maar :grinning:
De borstels zullen bij mij nog weinig worden gebruikt!
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Ik heb sinds kort de MM Incrediflair, na alle goede recensies hier op het forum. Pas 1 keer gebruikt, maar het is de fijnste die ik gebruikt heb. Voelt kwalitatief goed aan, neemt veel water op en door de duim kan je goed achter de spaken komen.
 
  • Leuk
Reactions: Jeroen