• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Welke merk is beter? Meguiar's of Mothers Wax?

@B.K.: tja... :)_[]
wist je trouwens dat er op een gallon Last Touch 20 euro verschil zit in aankoop bij Meguiar's Belgium tegenover Carclean? Dat is toch enorm... 51 tegen 31 euro is toch veel. Hoe moet ik dat gaan verkopen: iedereen doorverwijzen naar de CC-site? :roll
 
Dan heb je Hyperwash nog niet gezien: 94 euro in Belgie en 40 euri bij je favo web shop ;)
 
Dat is gewoon belachelijk, echt. :-&

94 Euro voor 4 liter shampoo ! Je zal het maar kopen aan die prijs en dan even hier komen kijken...
 
Inderdaad, is om van omver te vallen. Heb voor mijn gallon Last Touch de volle pot betaald in België. Enkele weken later heb ik carclean ontdekt. De verkoper was een hele vriendelijke man, maar die ziet me niet meer terug :p

Trouwens, om even op de discussie tussen Mothers vs Meguiar's in te gaan. Ik ben nogal principieel ingesteld en de prijsstelling van Meguiar's, daar kan ik echt niet mee om. Ik ben bereid dure producten te kopen, maar niet als de prijs ervan kunstmatig hoog wordt gehouden. Ik kan zelfs begrijpen dat er bedrijven zijn die hele duren producten verkopen (zelfs al is het die prijs niet waard) maar dan moet de prijs overal min of meer gelijk zijn, op importkosten, winstmarges etc na natuurlijk.
 
Ehm, je hebt gelijk, zo staat het ook in dit topic. Was denk ik in de war met een ander topic. :schaam

Wat ik wil zeggen: Als je je wilt beperken tot een merk en je moet kiezen tussen Meguiar's en Mothers, zou ik ook voor Mothers gaan.
Maar waarom zou je je beperken tot een merk?
 
Wil je iets dat goed en betaalbaar is om te beginnen met detailen? Ga dan voor de Mother's. Ik ben er zeer tevreden van.
 
Dibbuz zei:
Dan heb je Hyperwash nog niet gezien: 94 euro in Belgie en 40 euri bij je favo web shop ;)

Niet alleen in Belgie zou ik zeggen, die prijs zie ik ook staan op de Nederlandse webshop van Meguiars.

Edit : bij nader inzien zie ik dat hij bij die Nederlandse shop zelfs nog iets duurder is.