• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

welke pads om machinaal te poetsen

Ok, bedankt.
Maar het lijkt me niet handig om een witte pad te nemen met Finale?
Ik dacht dat het polijstmiddel wel een beetje moet passen bij de pads.
 
grandscenicman;308350 zei:
Bedoel je hiermee ALLEEN pads in de machine en niks erbij ??

Ik neem aan dat er ook nog een volle lading doekjes gebruikt is bij het polijsten....en dan zit de machine vol hoor .

Ik was mijn doeken en pads gewoon samen op 40° en ze worden ook mee drooggezwierd.

De doeken gaan zelfs in de droogkast en ik heb de indruk dat ze dan zelfs zachter zijn dan enkel door te drogen op de wasdraad.

Het probleem is niet zodanig dat de pads niet in de machine kunnen/mogen , eerder het netjes wegleggen van de pads na de wasbeurt . Leg ze dus gewoon op een badhanddoek met de velcro naar boven en berg ze pas op als ze VOLLEDIG droog zijn . ;)

Ik bedoel niet alleen pads in de machine, dat het niet goed is voor pads in de machine. Wassen doe ik zelf ook op 30.
 
Laatst bewerkt door een moderator: