• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Werkt de Monello Lancia Karcher op mijn K2?

Roberto

Detailing trainee
17 jul 2016
10
32
31
Hallo allemaal,

Ik wou graag dit zetje kopen:
Monello - Lancia Foam Kit for Karcher K-series Artico Magico 5000ml Voordeelbundel

Nu is mijn vraag werkt dit ook leuk met een karcher k2?

Alvast bedankt
Mvg Roberto




 
Hoi Roberto,

Lees dit even door:
Deze foamlans is alleen geschikt voor Kärcher K-series met bajonet aansluiting!
Geef bij het plaatsen van de bestelling je typenummer door of het aantal BAR van de hogedrukreiniger.
Voor een Kärcher HD series met schroefdraad aansluiting vindt U hier.


https://carclean.com/nl/product/Mon...3691?o=srLancia Foam Kit for Karcher K-series

Bij je bestelling dus even je typenr. vermelden en het moet goed komen.
 
  • Leuk
Reactions: Sarsamkas
Aah okee dankjewel. Ik heb alleen nog niet zo karcher k2 maar ik hoorde dat ze een goedkope hadden bij de action
 
Ze hebben daar ook motorolie...

Is die zo slecht dan, olie is niet helemaal olie, maar zolang je er niet 50.000 km mee doorrijdt smeert een gelijk type olie toch net zo goed?

On topic, als je dus niet verwacht dat je action HD reiniger 600 m2 terras in een half uurtje schoonblaast en je een passende foamer en genoeg druk hebt werkt dit toch net zo prima?
 
Wat ik bedoelde was dat je tegenwoordig helaas niet meer kan vertrouwen op de kwaliteit van merken die ze vroeger hadden.
Maar ik heb hem zelf niet getest, dus ik weet het niet van deze.
Check wel even de koppeling die erop zit.
 
De K2 werkt prima met de lans.

Mercedes Benz Sprinter 2016-07-23 - 04.jpg


Mitsubishi Colt 2016-04-02-1.JPG
 
  • Leuk
Reactions: opelmark en Ferdy