• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Wilbert's eo Van

Ik maak een diepe
XJSYd.gif
voor jou! Respect, erg mooi geworden :)^
 
Wow, die is echt opgeknapt!
Ik weet niet of ik er zelf aan zou durven beginnen, maar diep respect voor jouw werk!
 
Respect hoor. Echt een monnikenklus.
Resultaat is prachtig geworden. Gefeliciteerd!
En wat zul je blij zijn dat het klaar is en gelukt!!
 
Helaas van het weekend weinig aan de van gedaan, mijn motor had eerst maar eens voorrang dus die heeft een nieuwe kettingset gekregen en staat weer klaar voor het mooie weer.:heart_eyes:

Vandaag een pakketje binnen gekregen en ja dan moet het natuurlijk gelijk erop.:-b
In het pakje zaten de nieuwe spiegels en nieuwe raamsnorren.

Foto-AYU6KVMI-G.jpg


Foto-EGQJOE88-G.jpg


De nieuwe striping en logo's zijn ook nog onderweg.
Er komen ook nog nieuwe kappen om de koplampen met het originele chroomrandje.
Een nieuwe antenne ben ik nog aan het zoeken.
Aan de binnenkant heb ik bijna alles eruit gesloopt hier ga ik een bed met lattenbodems en echte matrassen in maken.
Een werkend keukenblokje erin.
Trekhaak eronder bouwen dan kan de motor weer mee op onze minivakanties en treffens.
Dus al met al nog zat te doen maar oh zo leuk om te doen.

Word vervolgd :ja
 
Mooie aanwinst en zeer mooi resultaat.:)^
Nou dat biertje mag je overslaan hoor, pak maar een lekkere fles Cuvée Louise Brut.o:)
 
Afgelopen tijd lekker bezig geweest met van alles zoals:

Lastige storing in de gasinstalatie verholpen na me wezenloos gezocht te hebben (bleek een gescheurde magneetklep op de verdamper te zijn die dan wel werkte en dan weer niet)

Nieuwe bougies geplaatst

Bougiekabels vervangen

Verdeelkap en rotor vervangen

Een hele berg oude bedrading weggehaald en zodien nodig vervangen.

Foto-4VFVNPJ8-G.jpg


Foto-QOQD3PR7-G.jpg


Hier had ik een storing in de stuurkolom deze gelijk maar vervangen voor een andere.

Foto-SXYARTDV-G.jpg


Zo is het weer netjes.

Trekhaak monteren en aansluiten.

Bed met lattenbodems en echte matrassen gemaakt.

Paar andere vieze stoelen op de sloop gevonden Roze:-& maar deze laat ik nog wel opnieuw bekleden(grijs of zwart)

Foto-YUQKDC4Y-G.jpg


Foto-BINRY46U-G.jpg


Na een tijdje met de extractor aan de gang te zijn geweest zijn ze weer klaar voor gebruik.

Foto-C6U6QAZ7-G.jpg


Foto-PSQGS78W-G.jpg


Foto-ZLDH6FMP-G.jpg


Ook de vloerbedekking schoongemaakt en een matje voor de deur vond ik wel makkelijk en leuk!

Foto-LIP3ITWV-G.jpg


Gordijntjes erin gemaakt klaar om te slapen.

Nu is hij voolopig klaar voor gebruik, ga met hemelvaart een lang weekend weg met de Van naar een treffen hij gaat dan als Camper dienen, de motor op de aanhanger erachter en dan heerlijk een weekend motorrijden met de Club.
 
Dat is een fijn interieur geworden! Denk als de stoelen een andere kleur hebben, het er nog strakker uit ziet.