• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Xtra's voorstelling

Xtra

Detailing rookie
4 aug 2012
3
0
Na heel veel leeswerk hier (wat een briljante info!) toch maar 's aanmelden.

Ik heb hier veel zitten lezen omdat ik mijn H300, ruim jaar oud, nieuw gekocht, niet netjes kreeg.
Hij is zwart, krast als de hel}:)w en bleef vlekkerig met handmatig poesten.
Ik heb de 170 PK met alle opties en meer, een stel dikke wielen en gebruik 'm zakelijk en privé.


De keuze was laten poetsen OF zelf goede spullen aanschaffen.
Het laatste is ondertussen gebeurd en ik lijk redelijk goede resultaten te kunnen halen.
Tijd is helaas schaars en ik ben er wel al achter dat er heel veel tijd in gaat zitten.


Ik heb een DAP900, diverse pads, cone, klei, polishmiddelen en wax, washmitt, doeken, shampoo, kleispray enz enz.
Voor dat bedrag had ik 'm vast kunnen laten poetsen, maar ik heb er wel :D in.

Naast het auto-poetsen heb ik ook nog een motorhobby.

Ik zal vast vragen hebben de komende weken, dus hoop ze hier te mogen stellen en de antwoorden te vinden.
 
Welkom!

Verstandige keuze om zelf aan de slag te gaan!:)^

Vragen staat vrij, daar is het forum voor en er zijn genoeg detailers die je helpen met je vragen/problemen etc.

Nogmaals, welkom hier!

Groet,
Marijn
 
Hey Xtra!

Leuk je hier tegen te komen ipv in real life of motorforum (is alweer een tijdje geleden)

Natuulijk ook hier welkom!
 
Hey Marc!!


Jou had ik hier niet gezien nog. Leuk man ;)

Motor aan de kant > hallo BMW en flink aan het poetsen geslagen dus? ;)











Ik heb een BMW die vies hoort te zijn, haha.