• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zeer goede foam reiniger

schippersss

Detailing chief
21 jun 2010
539
100
Zoek een foam die zeer sterk reinigt. Hoeft niet veilig voor wax te zijn, moet gewoon goed reinigen, kalk, vuil verwijderen voor het wassen. Welke kan ik het beste pakken?
 
Laatst bewerkt:
Dreft.
Nee. Monello vind ik een fijne foam. Maar de Valet Pro snow foam combo 2 reinigt ook goed zo te lezen. Deze is niet veilig voor je wax!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Ik heb pas de Bilt Hamber Autofoam aangeschaft. Is op een correcte mengverhouding waxveilig (1/100) maar als je bv zoals mij 150ml op 2l in een drukspuit doet is al je wax/sealant weg (zelfs de sonax pns), Incl alle boomhars ;). Ik gebruik hem nu echt voor alle details.

Is echt een aanrader !
 
Moet ik onthouden, die bilt-hamber lijkt me dan erg interessant als die wax veilig en wax strippen de gebruikt kan worden.