• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zelf een pad maken met 100% katoenen doek???

grandscenicman

Detailing guru
30 mrt 2011
3.284
115
hallo iedereen ,
ff voorstellen : (groentje)ik ben grandscenicman en ga in de toekomst wel meer domme vragen stellen dus geef aub geen domme antwoorden want volgens mij bestaan er geen domme vragen.
mijn vraagske:kan ik een 100 % katoenen doek gebruiken om bvb een ,, prop ,, te maken voor de vaste wax in zo een potje?
het is de bedoeling dat de auto gekleid is en in de polish staat om dan af te werken met vloeibare wax en daarna de vaste wax .
betreft de pb natty s paste wax(of iets in dien aard van naam ,het staat in de kelder en mijne pc ni)
groeten gsm :grinning:
 
Domme vragen bestaan inderdaad niet, wel domme mensen ... :)

Katoen kan krassen, dus niet gebruiken.

Gebruik voor het aanbrengen van een polijstmiddel, glaze, wax of sealant gewoon de daarvoor bestemde applicatorpad.

Elk merk heeft ze wel, gewoon een keuze maken.
 
Ik zou gewoon de producten gebruiken welk een ieder hier ook gebruikt.
Een beetje experimenteren is niet verkeerd, maar als je dan toch gaat kleien etc, werk het dan ook gewoon op de normale en juiste wijze af ( anders zo zonde van de vorige tijd / moeite die genomen is )
 
hey,ik probeer natuurlijk alle produkten te gebruiken,maar net al die produkten passen niet in mijn potje wax,stel dan een oplossing voor.................grotere pot of kleinere pad was mijn idee.........
hoe doet de rest dat dan zonder heel die pad vol te klidderen
ik stel die vraag omdat er nog mensen zijn die dat vinden,daarom
groeten
 
Dodo Juice Fingermitt past altijd omdat ze een punt hebben
Zijn ideaal omdat ze om de vingers passen en daarom minder snel vallen

Hans
 
hey redcat, heb net rondgekeken voor die vingerpad en zal wel weer een bestelling gaan plaatsen binnenkort,bedankt!