• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zie ff door de bomen het bos niet meer....

Lijkt mij een prima oplossing ! Zoveel werk is het niet om de boel even opnieuw in te smeren ik vind het nog leuk ook een beetje rommelen heerlijk . Sommige producten worden hier op het forum weleens de hemel in geprezen dan ga je twijfelen van ja wat zal doen ik heb er al drie verschillende producten voor die ook wel werken maar zal deze dan toch beter zijn ?? Daar ben ik wel van afgestapt inmiddels je kan wel aan de gang blijven eerst maar eens opmaken wat ik heb en dat kan weleens een aantal jaar duren zoveel heb ik al gekocht.
 
Is het ook wijs om een kleine 10cm applicator erbij te bestellen?? En moeten de trims ook nog moet het één of ander schoon gemaakt worden? Ik lees veel dat de trims eerst worden gereinigd met een APC+D oplossing maar dat zal dan wel voorzichtig moeten gebeuren anders ben ik de waxlaag kwijt rond de rubbers, of ik haal de rubbers er gewoon even vanaf (is volgens mij niet eens zo heel veel werk) dan kan ik meteen alles onder de rubbers ook goed reinigen en kunnen de rubbers grondig gereinigd worden. Vervolgens kan de revive in meerdere lagen worden aangebracht net zolang totdat ze niks meer opnemen (althans dat is het idee zoals het nu in mijn hoofd zit)
 
Beste Allemaal,

Over Gyeon ben ik best tevreden, ik gebruik cancoat, wetcoat en cure. Nadeel is dat er geen voeding bij is.
Maar dat is een andere context. Dat op de harde plastic deur greep iets mis gegaan is, lijkt mij ook.
Echter (ik weet niet waar) heb ik op internet bij een ander exact hetzelfde gezien, en ook na dezelfde
tijd van 2mnd. In theorie moet dit product veel langer kunnen houden.
Ik heb overigens met prerp ontvet. Wat ik ervoor wel gedaan heb, is veel met conditioners gewerkt.
Mogelijk dat resten in het kunststof hebben tegengewerkt.
Het is dus geen aanval op Gyeon. Beslist niet.
Wat ik nog vergeten ben Janvis, wat ook een goede conditioner is, is Meguiars Leather Conditioner.
Hoe gek het ook klinkt, deze loopt wel het minst weg in de regen!! Zichtbaar ca. 3-4 weken.
Wat ik al zei, kunststoffen zijn en blijven lastig en altijd zoeken.

Als toevoeging op AF Revive, het is een restorer, mij (maar of ik het goed heb geen idee) niet te vaak
achter elkaar gebruiken. Ik heb die foto van je ramen gezien, het valt best wel mee, ik heb ze beroerder
gezien. Wat je aan producten hebt, geen idee uiteraard, maar het volgende lijkt me het beste.

1 a 2 x AF revive, en daarna om op te bouwen een conditioner er overheen elke 3-4 weken.
Maar wel dun aanbrengen, veel heeft geen zin. Tenzij je het erin ziet trekken.

En de cure kan trouwens ook, krijg je ongeveer hetzelfde effect als de trim, werkt ca. 4-8 wkn.
Het trekt mooi donker en is dan ook water afstotend. Nadeel je hebt geen voeding.
Het blijft dus maskeren. Kun je wel doen als het kunststof n.v.t. goed is.

Bij twijfel testen en dan komt het goed.

Dit is wat ik je kan laten weten.

Succes