• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zou er interesse bestaan voor een Dolly - Groupbuy?

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Beste forumleden,

Zoals de meeste forumleden weten hebben we mooie nagenoeg transparante emmers laten maken en eigenlijk maken dolly's het geheel wel af. Dolly's zijn de bekende rolkarretjes voor de emmer.

Door de hoge transportkosten zijn die Dolly's hier niet al te goedkoop, maar als ik een groupbuy succesvol op kan zetten en in volume kan inkopen, dan scheelt dat ook enorm voor de transportkosten.

We kunnen ze inkopen in blauw, rood en zwart (bijvoorbeeld: schoon water, vuil water en velgen).

file_1_4.jpg


De normale verkoopprijs is € 47,99, maar met genoeg volume kan ik de prijs zetten op € 35,-, dus meer dan 25% voordeliger.

Ik moet dan wel een volledige pallet in kunnen kopen en daar gaan 100+ Dolly's op.

Zouden hier mensen interesse in hebben?
 
Eerlijk andwoord van mijn kant,
niet nu, misschien later wel.

bedankt voor de interesse peiling!

ps. kun je er geen Poll aan hangen?
 
Zie de meerwaarde echt niet in van zo'n trolley! Zo zwaar zijn emmers niet, en mijn auto's zijn niet echt groot. Wel een mooi initiatief!
 
Ik zie de meerwaarde ook niet echt, vooral omdat de meeste opritten uit klinker bestaan, en als je dan gaat rollen...

Dan bolderd heel de emmer met water en al alle kanten uit, lijkt me ook niet echt prettig, misschien in de toekomst, maar nu niet.
 
Ik zie hier wel de meerwaarde van in.:)^

Maar waarschijnlijk ook omdat ik met meer regelmaat auto`s doe ( waaronder ook aardig wat van die gebakjes van de C8d ).
Zou het voor mij wel een stukje makkelijker maken.Voor mij kan je er zekers wel 3 stuks voor neerzetten.;)
 
Sluit me helemaal aan bij het antwoord van jeroen. Het is mij net even teveel geld voor een stukje gereedschap wat niet helemaal lekker zal werken en vindt het daardoor het geld niet waard.
Maar hulde voor het initiatief dat je weer neemt Tim :)^
 
Tip van flip: zet er gamma seal en een kussen op en je hebt een rol krukje om op te werken.
Dit is geen gamme gevalletje, dit is echt degelijk spul.

Count me in!
 
Heb er reeds twee en ik vind ze geweldig werken. Doordat ik reeds een redelijk slechte rug heb vergemakkelijkt dit het werken een hele hoop. Ik vul de emmers aan de kraan en trek ze dan gewoon met me mee tot en rond de auto's. Ook op klinkers werken ze nog goed. Zoals dennis ook al aangaf kan je de emmers daarna nog voorzien van een gamma seal en een kussen en dan heb je een stevig detailkrukje. Steviger dan al die onzin die je koopt in de winkels en waar je ook €40 voor geeft.
Indien de prijs laag genoeg is neem ik er nog eentje bij.
 
hmm, twijfel twijfel alweer :confused:
Maar hoe rolt de dolly over vloer/straat? Ik snap dat als je deze over een gladde garage vloer rolt dit heel soepel zal gaan, maar vraag me dus af hoe dit over normale straat klinkers rolt.
Weet dat dit best een lastige vraag is, maar als ik elke keer alsnog de emmers moet optillen omdat de dolly niet lekker over mijn oprit rolt dan heeft het voor mij geen zin. Ik ga sowieso de grote 19 ltr emmers bestellen, dus dat betekend meer gewicht en dus meer weerstand.
Tis misschien een beetje mugge ziften, maar voordat ik zo'n bedrag investeer wil ik wel zeker weten dat het wel goed werkt.
 
Hier ook twijfel over het "rollen". Cobllestones van 10x10cm op de oprit, vraag me af hoe lekker dat rolt. Kan ook te lekker rollen dan rollen ze misschien vanzelf naar beneden omdat de oprit wat schuin afloopt.

Daarnaast denk ik dat ik niet nóg een plank in de schuur kan inrichten met detailspullen :|~* Van de week nog lopen verkondigen dat ik nu echt wel alles heb :D

Kortom, mooi initiatief Tim maar hier (op dit moment) geen interesse. Keep up the good work :)^
 
In mijn ogen zeker een meerwaarde. Steeds die emmers sjouwen is niet niks. En als je wat aan je rug hebt dan is het feest.
Als hersteld hernia patiënt weet ik hoe het is. Je hebt het sneller dan je denkt en ik wens het niemand.

Voor een bedrag van 35 euro doe ik zeker mee.
Wil ik er dan 2 hebben.
1x blauw
1x zwart.
 
:sob: Pas een tweetal dollies binnengekregen. Te laat voor de groupbuy.....

Aan de andere kant heb ik er nu wel ervaring mee: Ik moet zeggen dat het handige dingen zijn. Ze rollen goed (op de kleine straatsteentjes wat lastiger) en zoals aangegeven met kussen een feest om als krukje te gebruiken. Ik heb er veel profijt van ivm aandoening in mijn rug. Wel vreten ze ruimte in de kofferbak (ook als ze aan de emmer zitten) en mis ik nog een tilliftje uit de auto :D .
 
Ik zou er zeker interesse in hebben. Aangezien ik deze nog niet in mijn bezit heb als beginnende detailer, dus ze zijn van harte welkom.

Als het doorgaat; van elke kleur 1 stuk, 3 stuks totaal dus.
 
Ik heb hier thuis zo een dolly, maar is niet echt handig in gebruik omdat mijn oprit niet ideaal is voor met zo een dolly over te rijden.
Mochten de wielen groter zijn en uit zachter rubber bestaan zou het wel een heel stuk beter zijn.


Ik wacht nog steeds af tot er eens ergens een detailing shop met een degelijke waskar op de proppen komt.
Ok je zal er ook wat geld aan uit moeten geven, want de productie ervan zal niet goedkoop zijn maar het is wel iets "uniek" en speciaal om de klanten aan te bieden.
Maar met de nodige connecties met mensen die laswerken uitvoeren als beroep moet het wel haalbaar zijn om de prijs aanvaardbaar te houden denk ik.
 
Het ziet er echt heel leuk uit en zou het wel graag willen hebben. Maar ook ik denk dat het bij mij, waar ik de auto was niet gaat werken. Wel een leuk initiatief:cool: (zoals vele vanuit CC de laatste tijd)
 
Ik zou er wel 2 willen, kan alleen niet stemmen, kan je ze ook met een traanplaat aan elkaar zetten? Die had ik namelijk een keer gezien!