• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zou er interesse bestaan voor een Dolly - Groupbuy?

Hier geen interesse :) Gewoon omdat ik er hier niets mee ben.. De oprit waar ik de wagen was loopt langs 2 kanten schuin naar beneden. (Naar de garage toe, en naar het straat toe)
Dus.. Ofwel kan ik de emmer op wielen aan de garage gaan halen, ofwel aan de straat :D
 
Inferi zei:
Ik zou er wel 2 willen, kan alleen niet stemmen, kan je ze ook met een traanplaat aan elkaar zetten? Die had ik namelijk een keer gezien!

Gewoon op ja of nee of misschien klikken ;)
 
Ik heb zeker wel interesse in deze Dolly's.
Mijn keuze zou dan zijn: een rode, een blauwe en een zwarte.

Ik neem aan dat als deze buy eind mei zou plaats vinden, meer mensen hier aan mee zouden doen ivm uitkeren van het vakantiegeld.

Wat mij betreft, kom maar op met die Dolly's ;)



Greetz Rob aka Vadebo

PS: zal gelijk even mijn stem uitbrengen bij de poll.
 
Minder interesse dan gedacht, maar de mensen die interesse hebben, willen er meestal wel 2 of 3. Dat maakt het wellicht toch haalbaar.

Ik ga bij Grit Guard eens informeren hoeveel er precies op 1 pallet passen.
 
Interesse (in 2) :)

Voor de mensen met een schuine oprit: je kan de wieltjes toch gewoon op de rem zetten? Dan rolt niks weg....
 
Ook hier interesse
2 * zwart
1* blauw
1* rood

Is er ook de mogelijkheid om een koppelingsplaat mee te leveren ?
 
Tim, ik zou een dubbele willen, dus om wash en rinse naast elkaar rond te rijden zeg maar, heb het al vaker gezien, kan je helpen?

Dus eventueel met koppelingsprincipe plaat.
 
ook hier interesse voor 3 stks mits fatsoenlijke prijs
1 x blauw
1x rood
1x zwart

grtz johan
 
Ik heb er pas twee op maat laten maken. Ik wist niet dat CC ze ook heeft, anders had ik ze zeker bij CC gekocht. Op maat laten maken heeft me nog veel meer gekost:sob: Ik heb ondanks dat, nog interesse in nog 1 dolly. Dus voor mij 1 zwarte. 35 euro is echt een goede prijs. :)^