• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zouden jullie meer producten van Valet Pro in het assortiment willen zien?

Bij deze, heb ik een poll aangemaakt. Ik ben zelf dan ook zeer te spreken over dit merk. Waar ik ook

  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ken het merk niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Citrus Pre-Wash 500ml, 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dragons Breath Vliegroestverwijderaar 500ml, 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Blue Gel Wheel Cleaner 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Glass Cleaner 500ml, 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Traditional Tyre Dressing 500ml & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Citrus Bling 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Citrus Tar & Glue Remover 5L

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1

Egepolo

Detailing rookie
10 mrt 2014
131
0
Bij deze, heb ik een poll aangemaakt. Ik ben zelf dan ook zeer te spreken over dit merk.
Waar ik ook zeer over te spreken ben is Carclean! De service en klantgerichtheid is fenomenaal. Zelfs zo goed, dat het je aan je hart gaat, zodra je denkt om ergens anders te bestellen.
Dit is dan ook mijn reden om bovengenoemde poll aan te maken. Valet pro's prijs-kwaliteit verhouding is dan ook zeer goed te noemen.

Dus, aan jullie de vraag.... Denk aub ook even na voordat je een ja of nee invult. Ga je het ook daadwerkelijk bestellen ? Op die manier krijgen we een eerlijke uitslag. Misschien ook handig om aan te geven welke producten je dan zou willen zien.

UPDATE: Productenlijst toegevoegd.. Niet alles, want dat kan niet. Heb keuzes moeten maken.

Alvast bedankt!
 
Hell ja!
Moet het nu (helaas) van een andere webshop halen. Heb een aantal producten van ze, werkt 100% en de prijs is erg erg goed
 
eigenlijk kijk ik altijd even de kat uit de boom. Nadat een product op de markt is gekomen wacht ik op reacties van anderen.
Net zoals gyeon, eerst dacht ik dat het 'wel' prima was, maar nu lees je niets meer dan lovende berichten.
Het beste is dus het forum in de gaten houden en mond op mond (lees: typ op typ) reclame.
daarom heb ik op nee gedrukt, ik lees er eigenlijk te weinig over valet pro.
 
Heb de Citrus Blng van Valet Pro en de Bilberry Wheel Cleaner. Beide werken prima.
 
Inderdaad citrus Bling is een goed producf ik gebruik deze als clay lube verdund. Echt een goedkope clay lube wordt het dan. Verdee Bilberry ook een top product!
 
Er komen een paar extra producten als test bij ons binnen, maar we hebben zoveel producten weg moeten doen in het verleden (vorig jaar), omdat het niet verkocht...
 
Ik heb na wikken en wegen toch nee gestemd. Ik gebruik zelf ook Valet Pro en ben er erg enthousiast over. Maar als ik kijk naar wat ik gebruik:

Citrus bling - Aanwezig in Carclean assortiment. - aanrader
Enzyme odour eater - Aanwezig in Carclean assortiment. - aanrader
Citrus tar and glue remover - Aanwezig in Carclean assortiment. - aanrader

Achilles prep - Uit assortiment verwijderd, SRP is een goed alternatief.

Citrus pre-wash - heeft CC nooit gehad. Heb ik toen maar besteld via een Engelse webshop. Maar ik kan daar nog wel een half jaar mee vooruit. Ik vind dit wel een mooi product en zou het zeker via CC kopen als mijn voorraad op is.

Heb hiernaast ook de shampoos geprobeerd, de bandendressing en de trim dressing. Op zich prima producten, maar toch niet aantrekkelijk genoeg dat ik zeg: "Die koop ik nog een keer".
De rest van VP's assortiment spreekt mij persoonlijk niet echt aan of heb ik niet nodig.
 
Zoals GMToyota nee gestemd.
De meeste producten die ik heb/zou willen hebben, zitten al in het Carclean assortiment.

Ik zou wel graag de Orange Pre-wash willen hebben, maar die is vervangen door de Citrus Pre-wash. Op de Valet Pro website staat deze omschreven als een APC.
Orange Pre-wash gebruikte ik bij wat meer vervuiling op heel de lak; met een APC zie ik mij dit niet zomaar doen.
 
Ik denk dat ik straks nog een productenlijst zal toevoegen, welke niet in het assortiment zit van CC. Zo, kan er ook nog gestemd worden op de producten die je graag in het assortiment van carclean zou willen zien.
 
Tim;n404963 zei:
Er komen een paar extra producten als test bij ons binnen, maar we hebben zoveel producten weg moeten doen in het verleden (vorig jaar), omdat het niet verkocht...

Misschien wel omdat onbekend onbemind maakt. Ik heb nl sterk de indruk dat niet veel detailers er bekend mee zijn. Met reviews zou het merk wat meer onder de aandacht gebracht kunnen worden. Zodra ik tijd heb zal ik een review maken van de Citrus Bling.
 
Er waren al wat nieuwe producten besteld maar we hebben wat dingen toegevoegd.
Dreagons Breath schoot niet op, hebben we getest maar is niet effectiever dan Non Ferro en niet goedkoper.

103036.jpg

Blue Gel Wheel Cleaner 1000ml: zure velgenreiniger, niet geschikt voor ongelakte velgen of gepolijste randen zonder lak.




Valet_Pro103035.jpg

Citrus Pre-Wash All Purpose Cleaner 1000ml: zeer veelzijdige APC voor zowel exterieur als interieur. Ruikt erg fris!





Valet_Pro103002.jpg

Classic Carpet Cleaner 1000ml: Laagschuimende tapijtreiniger en dus geschikt voor extractors!


Valet_Pro103037.jpg

Glass Cleaner 1000ml: "bang for buck" glasreinger in literverpakking met sprayer!



Valet_Pro102987.jpg

Interieur kwast 19mm. Voor ventilatiesleuven en andere lastig te reinigen delen.



Valet_Pro102988.jpg

Velgenkwast 25mm. Mooie velgenborstel, ook te gebruiken voor tankdoppen, rubbers, logo's en sponningen.
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Binnenkort maar even bestellen, toch nog even een vraagje hierover.. Valet pro geeft zelf aan dat de Citrus pre wash wax safe zou zijn.. Dan kan dit toch niet een APC zijn?
 
Egepolo;n405571 zei:
Binnenkort maar even bestellen, toch nog even een vraagje hierover.. Valet pro geeft zelf aan dat de Citrus pre wash wax safe zou zijn.. Dan kan dit toch niet een APC zijn?

Waar heb je gevonden dat Citrus wax safe is? Dit zou ik namelijk ook wel willen weten. Citrus Power van AF is wel wax safe en is zeer zeker wel een APC. Ik ben nog op zoek naar een wax safe pre-wash en ik heb geen foam gun en/of hogedruk, dus de keuze is tamelijk beperkt. Als iemand hier wat meer over kan vertellen, graag!

Mooie hebbedingen die kwasten! Heb zelf een raceglaze setje omdat jullie deze nog niet in het assortiment hadden...

Bedankt!
Tonie
 
Ik zat met dezelfde vraag.
Voorheen heb ik gebruik gemaakt van Orange Pre Wash. Dit is de opvolger.
Als je kijkt bij het product zelf en dan inzoomt op het plaatje (keertje klikken), dan kun je dat rechtsonder op het label lezen.
 
Bedankt! Ik de site van ValetPro afspeuren, maar de oplossing kan zo simpel zijn:) Ik ben overigens nog steeds een beetje in verwarring, want 1 van de alternatieven die ik had was een hand foamer (Mesto) met Avalanche van AF, maar daar staat bij Carclean met grote letters dat deze NIET wax safe is, terwijl ik altijd dacht van wel… Dat bug squash in ieder geval niet wax safe is heb ik al eerder ondervonden, dus ik ben een beetje voorzichtig nu… (Sorry als het een beetje afdwaalt, misschien beter een topic openen in het juiste subforum?)
 
Ik heb ook nee gestemd, zeker nu ik zie welke producten erbij zijn gekomen bij CC. De meeste zaken die ik gebruik en heb zijn goed, maar dus ook verkrijgbaar bij CC.
 
Zeer zeker. Is een supermerk.
Ikzelf gebruik deze zaken compleet tevreden;


- Blue Gel wheelcleaner (zeker verdunnen maar is zeer goed voor de mensen die 1x per jaar hun velgen poetsen)
- Bilberry Wheelcleaner (supergoed, zuurvrij en ook verdunbaar)
-Neutral Snow Foam (mooi foam die niet aggresief is)
-Snow Foam Combo 2 (agressief maar goed voor een full-detail)
-Classic tire dressing (Vind deze beter dan Megs, iets minder shine maar geen sling en etc)
-Citrus Bling (ik verdun 1/10 dus heb dan voor 500ml 5l claylube)
-Glass Cleaner (ruikt wat zurig maar vind dit tot nu toe de fijnste reiniger)
-Clayblok (hetzelfde als alle clayblokken :))
-Neutral Shampoo (goede no-nonses shampoo - zeer goedkoop in bulk)
-Citrus Wash (lijkt op de Citrus Wash en Gloss van GC)

Het leuke is als je een grootverbuiker bent is dit voordelig voor de klant maar niet voor CC ;)

Ik ben er waarschijnljik nog vergeten maar is echt een topmerk zonder gedoe en marketing...
 
1 100743 SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad € 3,50 € 3,50
1 101426 Bilberry Safe Wheel Cleaner - 1000ml € 14,49 € 14,49
1 101464 EZ Detail Mini Brush € 15,49 € 15,49
1 102950 Doppio Rosso Foam Grip Applicator € 4,99 € 4,99
1 103035 Citrus pre-Wash € 9,99 € 9,99
1 103037 Glass Cleaner - 1000ml € 8,99 € 8,99
1 102641 Disco Nero Foam Applicator € 3,49 € 0,00

Een paar spulletjes van Valet Pro besteld . Toch hoop ik nog op een reactie van Carclean, hoe het nu zit met Citrus pre-wash.. Wax-safe?? APC??
 
Sample binnen gekregen van Beading Marvellous, hun showwax. Donderdag eens een laagje leggen en kijken hoe hij het doet op mijn Smaragdgroene Skoda :)