• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Zouden jullie meer producten van Valet Pro in het assortiment willen zien?

Bij deze, heb ik een poll aangemaakt. Ik ben zelf dan ook zeer te spreken over dit merk. Waar ik ook

  • Nee

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik ken het merk niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • Citrus Pre-Wash 500ml, 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dragons Breath Vliegroestverwijderaar 500ml, 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Blue Gel Wheel Cleaner 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Glass Cleaner 500ml, 1L & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Traditional Tyre Dressing 500ml & 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Citrus Bling 5L

    Stemmen: 0 0,0%
  • Citrus Tar & Glue Remover 5L

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    1
Heb me net 2 kleine en 2 grotere borsteltjes aangeschaft. Had er nog geen in men collectie en wou er ook niet te veel geld aan geven... Denk dat deze goed werk zullen leveren en dat voor 3-4 euro per borsteltje :)
 
Ik heb het foam schuim van dit merk. ben er niet echt over tevreden. Het schuimt pas echt als je heel veel gebruikt.
Dus niet mijn 1e merk keuze.

Zou het merk Chemical Guys wel bij CC willen zien
 
Bikkel;n407110 zei:
Ik heb het foam schuim van dit merk. ben er niet echt over tevreden. Het schuimt pas echt als je heel veel gebruikt.
Dus niet mijn 1e merk keuze.

Zou het merk Chemical Guys wel bij CC willen zien

Welke snow foam gebruik je dan? Schuim zegt mij niks eerlijk gezegd.. Ik gebruik de Advanced Neutral Snow Foam in een pompverstuiver(1:20 a 1:30). Ik zou dit is gaan proberen... Je zult nooit meer foamen :)
 
Egepolo;n407132 zei:
Welke snow foam gebruik je dan? Schuim zegt mij niks eerlijk gezegd.. Ik gebruik de Advanced Neutral Snow Foam in een pompverstuiver(1:20 a 1:30). Ik zou dit is gaan proberen... Je zult nooit meer foamen :)

Heb nu Monello Artico Magico Snow Foam

Deze bevalt me beter.

Gebruik het wel met hogedruk spuit, met Lancia foam kit.
 
Vorige week nog de Valet Pro Citrus Pre Wash gebruikt op de vuilere delen (onderkant portieren en lager) en dat werkt eigenlijk prima.
Ik ben er happy mee, zeker omdat ik geen foamlance meer heb en de Gloria Foammaster ook al vaak iets teveel geklooi vind.
Even opsprayen, laten zitten en dan afspoelen en het scheelt een hoop troep waar je met je washmitt niet meer aan hoeft te komen.
 
Bikkel;n407110 zei:
Zou het merk Chemical Guys wel bij CC willen zien
Kleine kans dat dat gaat gebeuren. Maar ik denk er wel eens over om alleen de topproducten van CG op te nemen in ons assortiment. Verwacht daar op korte termijn niets van trouwens. ;)
 
Stephan;n406178 zei:
Sample binnen gekregen van Beading Marvellous, hun showwax. Donderdag eens een laagje leggen en kijken hoe hij het doet op mijn Smaragdgroene Skoda :)
Wat vond je van de Beading Marvellous?
 
Nog steeds niet getest ]-0. Eerst een zieke kip verzorgd (2weken in de living gezeten) daarna de kanarie ziek van mijn vriendin. Pff, eventjes veel aan men hoofd gehad! (dan nog te zwijgen over de stukken aan de auto).

Ik zet al mijn hoop op dit weekend, samen met de PAW :)