• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

zwaar verwaarloosde renault kangoo *eind resultaat*

Alle zichtbare schimmel wegkrijgen is natuurlijk mooi, maar wat met de NIET-zichtbare schimmels??
Ik zou niet graag in die auto zitten als de aanjager eens lekker op standje 4 gezet wordt straks.... :(
Want net zo goed als dat er aan de buitenkant van het dashboard een hoop schimmelgroei aanwezig was, zit dat natuurlijk ook in het verwarmings- en ventilatie systeem.



just my 2 cts.





meuh
 
wat een viezerik zeg.
de figuur die daar in rijd zal er wel dito uitzien/ruiken :sob:

voor de schimmels zou ik met stoom aan de slag gaan na het cleanen, dan nek je ze zeker.
 
kootje zei:
Alle zichtbare schimmel wegkrijgen is natuurlijk mooi, maar wat met de NIET-zichtbare schimmels??
Ik zou niet graag in die auto zitten als de aanjager eens lekker op standje 4 gezet wordt straks.... :(
Want net zo goed als dat er aan de buitenkant van het dashboard een hoop schimmelgroei aanwezig was, zit dat natuurlijk ook in het verwarmings- en ventilatie systeem.

+1

Was van plan het zelfde te typen. Zie net dat je me voor was dus dit is makkelijker. :grinning:
 
Ik zou als de auto klaar is een airco-clean uitvoeren. Ook al heeft de auto geen airco maar het spul komt zo wel in heel de auto en dus ook op plekken waar je niet kan komen zoals kachelsysteem en dood zo toch de onzichtbare schimmels en viezigheid. Misschien is het een optie om ook eens de kachelmotor te verwijderen als het makkelijk gaat om zo eens lekker met de stofzuigerslang naar binnen te gaan en eventuele bladeren op te zuigen wat natuurlijk een goede voedingsbron is voor schimmels en andere (on)zichtbare bacterieen

Er zijn diverse soorten merken. Ze zijn bij automaterialen te krijgen.

Hopelijk heb je wat aan deze tip.

Gr. Jeroen
 
Krijg nou wat, er zit een auto verborgen onder al die zooi! :)^

haring zei:
p1000596d.jpg

Zijn die 2 verroeste stukkies ellende de autosleutels?! Werken die nog!? 8o
 
dat zijn de "reserve" sleutels zelfs die moesten even met apc behandeld worden.....doen het nog wel btw
 
Wat een verschil zeg!:)^ Hoop dat je niks opgelopen hebt van al die zooi en met name schimmel!

Kleine tip voor de rooster: eerst met de stofzuiger en een borstel schoonmaken. en daarna nalopen met APC.
Met de stofzuiger en de borstel (die van meguiars bijv) haal je 90% van het vuil weg en kan je daarna de rest doen, dan krijg je een mooier resultaat!

Veel succes ;) moet trouwens wel een aardige financielle bonus opleveren met zo'n verschil ,^^
 
Heeft het dashboard al zijn "definitieve eindresultaat" bereikt? Je zou er anders Natural Look van Poorboys op kunnen gebruiken: dat zou schimmelwerend moeten zijn.

Slaap lekker, trouwens:D
 
Van Kanboe naar Kangoo. Wat een verschil, want wat een gore bende was dat. :-& Duidelijke 50/50 ook, daar had je geen 3M tape (in dezelfde kleur! :) ) voor nodig. Mooi werk!

Ervoor betaald krijgen lijkt me in dit geval ook letterlijk gelijk staan aan geld witwassen ;)
 
paulb zei:
Persoonlijk snap ik niet dat iemand hier veel eer aan kan behalen of plezier in kan hebben. Ik heb er echt een hekel aan om de smerige tering zooi van andere mensen op te gaan lopen knappen. Kan veel meer plezier uithalen om een nette auto nog verder te verbeteren.

Wel veel respect dat je er aan begonnen bent.


Ik snap het wel, sterker nog mijn handen beginnen te jeuken bij deze foto's. Prachtig toch ? Kijk eens naar de voor en na foto's en de reactie's op het forum. Daar wordt je gewoon blij van !

Maar inderdaad, het is wel de vieze troep van een ander maar ach. Je handjes weer wassen en een lekkere douche/bad en je bent weer de man. Ik loop de hele week strak in het pak en in het weekend leef ik me gewoon uit in een oude spijkerbroek en een shirt/trui.

Verassend goed resultaat trouwens met ColorX. Nog nooit mee gewerkt. Wel lekker snel zo.

toppie weer ! Bedankt voor de update !
 
Jeroen zei:
Leuk! Nog iemand uit Franeker :p Je bent de 3de :party:


Waar is dit aan het water?

Autootje heb ik toch wel eens zien rijden nl...

is op zevenhuizen, en welk auto'tje bedoel je? de smart zeker....:D
 
Ja, alle beide eigenlijk wel.

Zou zweren dat ik echt zo'n kangaroe in deze kleur met een klein witte reclame opdruk heb zien rijden.

Nu weet ik niet of er meer van zijn, of dat het meer dan een jaar geleden is hoor. :)_[]