• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Detail Night bij Carclean.com: AFGELAST!!!

DB9 zei:
Heb me zojuist ook ingeschreven. Ken nog amper andere detailers, dus lijkt me gezellig :party:

Hier nog eentje.....

En heb nog een aardige wensenlijst........

Daarnaast ben ik vooral benieuwd naar de DAP900 en de Rotary van Carclean....

Tot slot opzoek naar een MID-end wax.
Geschikt voor alle type en kleuren auto's.
Bijvoorkeur sterk beschermend
Echt bedoelt om de klantenauto's lekker te verwennen, zonder een hele dure HIGH-end wax aan te schaffen.
 
@Leon1987: Dodo, niet rete duur, héél goed, vind persoonlijk goed om mee te werken en de bescherming is goed.
De rainforrest is allround net als de hard candy ( voor zover je het gelooft dat speciaal voor donkere / lichte lakken uit zou maken )
 
Leon1987 zei:
Hier nog eentje.....

En heb nog een aardige wensenlijst........

Daarnaast ben ik vooral benieuwd naar de DAP900 en de Rotary van Carclean....

Als je niet kan wachten tot de 17de mag je de mijne wel een keer lenen. Heb deze op de laatste clinic gekocht, maar deze ligt nog steeds ongebruikt in de schuur door allerlei omstandigheden..
 
Misschien maar eens doen...

Niet dat de DAP500 me niet bevalt, maar er bestaat een mogelijk dat ik deze (redelijk goed) kan verkopen.
Zelf vind ik dit alleen zinnig om te doen als ik weet dat een nieuwe DAP900 echt voordelen biedt.
 
Jammer, had graag langs gekomen maar hebben met ons bedrijf dan een kerstborrel..
Volgende keer ga ik zeker mijn best doen! In ieder geval een leuk initiatief;)
 
Zie dat ik hele andere plannen heb dan de meesten hier.

Ik wil vooral Gerste nat testen en anders wat Frans geperst alcohol houdend Druivensap.x-]

En als ik dan nog wat tijd over heb, dan kan ik altijd nog eens kijken wat er verder zoal te zien is.

Aficior
 
Aficior,

Dan ben je nog onvoldoende besmet met het virus.
Ik kan niet langsgaan zonder wat te kopen, net als de 48 andere bezoekers (jij bent 49, ik 50).
Dus Tim weet dat er die avond 49 betalende klanten zijn in de winkel....

Zo is het leven
Daar profiteert Tim van
Wij trappen er allemaal in

en het mooiste van alles, we genieten ervan......





( begrijp me goed, dit is GEEN aanval op Tim. Super initiatief ! )
 
Beste Leon1987,

Ik heb zojuist even gecontroleerd op de website en zie dat er nog 11-stuks open plaatsen beschikbaar zouden zijn. (Maandag 15 november, 14.34-uur).

Helaas moet ik bekennen dat ook ik nimmer zonder lege handen bij CC weg gereden ben. Komt ook vooral, omdat ik er alleen naartoe reis, wanneer ik wat moet hebben/afhalen. Dus zal nu ook wel weer niet met lege handen naar huis gaan. Desnoods gooien we gewoon wat in het mandje, alvorens af te reizen naar CC.

Grootste probleem is nog om vrij te krijgen, want ik weet niet of mijn partner (de moeder van mijn lieve dochters) moet vliegen. Als dat het geval is, dan heb ik de zorg voor mijn twee lieve meiden (4 & 7 jaar oud) en dus in dat geval zou ik dan helaas verstek moeten laten gaan. Maar dat weet ik op tijd, dus voorlopig verheug ik me er nog maar op.

Is voor jou trouwens wel een verschrikkelijke thuiswedstrijd zeg! Kunnen we blijven slapen?

Aficior
 
Ik heb zeker een thuiswedstrijd.

Ik weet zeker dat er NIEMAND dichterbij Carclean woont als ik....

Als de wind goed staat, ruik ik ook DoDo in mijn tuin!
 
Leon1987 zei:
Ik heb zeker een thuiswedstrijd.

Ik weet zeker dat er NIEMAND dichterbij Carclean.com woont als ik....

Als de wind goed staat, ruik ik ook DoDo in mijn tuin!

Whhaahha geweldig :)
Voor mij is het ook slechts 10 minuten rijden..

hoopt stiekem dat mijn werkgever vrijdag 17 december geen kerstdiner organiseert 8o, maar ik ben bereid die over te slaan voor deze nighttt :party:
 
ik weet helaas nog niet of ik dan moet werken, dit is in mijn optiek de ideale kans om wat bij te kletsen en producten te proberen/snuiven/voelen/bekijken :ja
 
Tim,

Is het niet een idee om een lijstje te tonen van de leden die zich hebben aangemeld? Weten we allemaal een beetje wie we kunnen verwachten..