• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Detail Night bij Carclean.com: AFGELAST!!!

Ik hoop beste Tim, dat jij een administratieve omweg weet te vinden om ons toch welkom te laten zijn, maar onze namen niet naar buiten bekend te stellen. En dit forum wordt toch door niemand gelezen.....rofl
 
Net even een bestelling de deur uitgedaan voor de maand December, kunnen we die gelijk mooi meenemen ;)
 
Mocht iemand interesse hebben, mijn plek is vrij.

Ik kom die dag niet.

Reden: niet van belang, dus ook N I E T vragen :!

Graag zelf overleggen met de medewerkers van CC over mijn plek.
 
Pagina moet even geupdate worden en dan 1 plek beschikbaar, straks kan online ingeschreven worden:

https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=13
 
Ik wil die plaats wel vullen.
Maar kon net nog niet inschrijven.....
:(

Sorry foutje.... Kreeg bij het klikken van de link de rotary clinic van 8 januari te zien.
De detail night van 17 december kan ik zelf ook niet.
 
nicknameless zei:
Reden: niet van belang, dus ook N I E T vragen :!

Wat staat dat er sjagerijnig bij zeg!

Vermoedelijk zijn er mensen die het jammer vinden dat je niet kunt komen, maar we zullen er niet naar vragen. Zullen ook geen interesse peiling houden met de vraag of er belangstelling voor de reden is. :)lol )

Toch die dag een fijne avond gewenst,
Aficior
 
Jammer dat je er niet bij bent, Patrick. Was toch gezellig geweest, nu is er helemaal geen echte Hagenees meer :(
 
Beste Forummers,

Ik wilde heel graag komen aanstaande vrijdag. Zelfs al vrijgenomen voor de vrijdagmiddag.

Komt nèt die ene klant vrijdag over naar Nederland en hij kan niet switchen.

Helaas moet ik mijzelf dan ook afmelden voor de detailingnight@carclean. Jammer jammer jammer.

Ik zal Tim ook inlichten voor het geval er een reservelijst is.
 
Als het mogelijk is dan neem ik je plekje in om even langs te komen op de detail night :cool:, mits er niemand voor mij is.

Onder voorbehoud neem ik nog 1 iemand mee.
 
Ik heb mijn reeds ook afgemeld bij tim,waarom omdat ik onder geen beding vrij krijg van mij werkgever!!!!is te druk,moeten(dat willen hun moeten)werken op zaterdag en zondag dus...zw10 en zw13 niet van de partij
en inderdaad jammer,jammer,en nog eens jammer komen een hoop leuke mensen!!!!!