• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

100% carnauba

Omdat het weer nogal rustig is geweest en omdat de waxmixen nog maar kort op de auto zitten, kan ik nog weinig laten zien over hoe ze zich op de auto ontwikkelen.

Wel kan ik de lepeltjes laten zien die ik heb gebruikt om de waxmixen te roeren tijdens de bereiding. Op onderstaande foto is te zien hoe de lepeltjes uit de vaatwasser zijn gekomen. De overige vaat uit de vaatwasser was wel brandschoon.

20160316_173302.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: StijnV
wat een gaaf experiment!!!!!! dit is volgens mij een sticky waard
erg benieuwd wat de standtijd word en wat voor verschil je in beading gaat zien
 
De eerste regen is gevallen. En zo ziet het eruit. Waar ik vooral ook benieuwd naar ben, is hoe de beading zich de komende weken ontwikkelt. En daarmee wat de standtijd van de verschillende waxmixen is. Ik hou jullie op de hoogte natuurlijk ;).

2fe7be6b-3d0e-4fd3-9445-de72b13f20a8.jpg
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Mooie beading op de linkerkant.

Heb je toevallig ook een foto van de beemer ergens staan hier op het forum?
Ik hou van E39.
 
@Ferdy een 7 serie van deze soort is een E38. E39 is een 5 serie.
Supermooi model vind ik, nog echt een auto in mijn ogen.
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
@Altos oeps, ik dacht het was een 5 serie te zien op bovenstaande foto's. Voor mij de mooiste van allemaal uit deze serie BMW’s. Samen met de E46 coupé.

Desalniettemin wil ik toch een foto zien haha.
 
  • Leuk
Reactions: Altos