• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

3M op Youtube

ach en met de washmitt onder de dorpel schoonmaken en daarna weer over de lak poetsen. Hmm ik kreeg er de kriebels van. Als hij echt een begrip is in Engeland dan ben ik blij dat ik in Nederland woon.
 
Ik heb er in het verleden mee gewerkt om ingebeten vogelpoep uit de lak te schuren. Weekt prima zo'n blokje icm de plakkertjes. Zeer waarschijnlijk ga ik een setje kopen (of krijgen als kerstcadeautje).
 
Ben zo blij dat ik als ik nodig heb van werk mag meenemen, helemaal als ik die prijzen zie 8o

Vreemd trouwens dat er tussen de 5 en 9 micron zoveel prijsverschil zit.
 
verschil is natuurlijk dat 5 wel en 9 geen trizact is, leg die schijfjes maar naast elkaar, dan snap je het prijsverschil
 
Even voor de duidelijkheid, wij hebben de prijzen niet verzonnen. Dus kijk ons er niet op aan. We zullen nog eens navragen waarom het prijsverschil zo groot is en of er wellicht niet een foutje is gemaakt.

We gaan de velletjes ook per 10 verkopen trouwens!
 
Prijzen kloppen gewoon hoor.
Vorig jaar op zoek geweest hiernaar en was toen ook al verbaasd over het grote prijs verschil.
Na diverse telefoontjes bleek dit gewoon eenmaal zo te zijn.

Maar eh, per 10 is wel een mooie aktie.
100 stuks is soms een beetje te veel van het goede.

Goeie zet Tim!
 
even gejat van de online 3M catalogus

21lsec2.jpg