• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen november!

heren/dames van Carclean .. is het ook mogelijk om op 5 dagen produkten te bestellen en te betalen maar alles in 1 keer te laten verzenden ? .. scheelt weer in de verzendkosten ..
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Als je vier dagen lang meer dan 60 euro bestelt zullen ze best alles laten wachten met verzenden totdat je dat de vijfde dag ook doet, toch ?
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
RedCat .. bij 60 euro per bestelling mogen ze ook wel gelijk verzonden worden hoor .. inclusief 5 keer een sint cadeautjes .. o_O ..
 
heren/dames van Carclean .. is het ook mogelijk om op 5 dagen produkten te bestellen en te betalen maar alles in 1 keer te laten verzenden ? .. scheelt weer in de verzendkosten ..
Logistiek voor ons lastig. Veel administratief en handmatig werk en veel kans op fouten door de drukte, dus het is helaas niet mogelijk.
 
Afhalen lijkt me wat anders.
Als je vijf bestellingen doet en aangeeft dat je deze op komt halen, krijg je waarschijnlijk ook vijf losse bestellingen mee. Die worden ook niet gecombineerd.
 
Ja lap, net als ik me voorneem niets meer te kopen :yum.
Bij Dol Dwaze Dodo Donderdag ben ik van de partij (die Black Widow moet toch iemand een keer uittesten he :D).
 
Nou ik heb inprinciepe niks nodig ik zou graag wat van Dodo Juice uit willen testen ik heb zelf een zwarte Polo dus bijv blue velvet of iets dergelijks ik dacht mischien hebben jullie nog tips voor producten die ik moet proberen...ik ga sowiso op DAPpere dinsdag een DAP 900 v3 + pads en Monello polijstmiddelen bestellen!

:cool:
 
Nou ik heb inprinciepe niks nodig ik zou graag wat van Dodo Juice uit willen testen ik heb zelf een zwarte Polo dus bijv blue velvet of iets dergelijks ik dacht mischien hebben jullie nog tips voor producten die ik moet proberen...ik ga sowiso op DAPpere dinsdag een DAP 900 v3 + pads en Monello polijstmiddelen bestellen!

:cool:

Uhm eens even denken, wat zijn bijzondere goedjes van Dodo Juice.

Born to be Mild - Shampoo (heerlijk ruikend, goed reinigend, zuinig in gebruik)
Red Mist Tropical - Protection Detailer (geeft een mooie glans en bescherming voor +/- 2 weken)
Ferrous Dueller (de tegenhanger van Non-Ferro)
Mellow Yellow (een erg goede zure velgenreiniger die lekker ruikt)
Lime Prime (cleaner glaze, bereid de lak voor de wax en maakt je auto ontzettend glad)
Leather Sealant (uiterst matte leer voeding, kan ook op het stuur worden gebruikt, wel even reinigen voor gebruik)
Supernatural 2.0 (een erg pure makkelijke wax met erg mooie glans)
Supernatural Hybrid (een hybride wax voor lange standtijd en velgenbescherming)

Ik kan nog uren doorgaan maar dit zijn de producten waar ik erg tevreden over ben....
 
Wat voor korting kan ik verwachten voor de DAP sets? wat is dit bijvoorbeeld voorgaande jaren geweest?
Ik wil graag de DAP900 set met Monello of scholl kopen, rijd zelf een zwarte Alfa 147 facelift model en thuis staat er ook nog een zwarte Seat Leon FR van 2013, iemand enig idee of deze wagens harde of zachte lak hebben?
 
Laatst bewerkt:
Nou ik heb inprinciepe niks nodig ik zou graag wat van Dodo Juice uit willen testen ik heb zelf een zwarte Polo dus bijv blue velvet of iets dergelijks ik dacht mischien hebben jullie nog tips voor producten die ik moet proberen...ik ga sowiso op DAPpere dinsdag een DAP 900 v3 + pads en Monello polijstmiddelen bestellen!
:cool:
Ik zou dan eerder voor de DAP + Scholl set kijken ivm de harde polo lak. Paar sandwich spiderpads erbij...
Ddj red mist ,Supernatural clay + sn clay Lube .
Ddj born to be mild = ook een aanrader
Ddj Wax = oké en verwerkt perfect maar verwacht geen wonderen qua looks wellicht dat de Supernatural 2.0 wat extra's kan brengen (hoger carnauba gehalte)maar die heb ik zelf nooit geprobeerd.
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Ik gebruik ook vooral Scholl op Vag lak icm spiderpads maar ik heb ook niet veel anders hahaha.
Monello is ook prima hoor maar persoonlijk vind ik Scholl prettiger werken.
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra