• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan! (2015)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Word dit nergens meegedeeld hoeveel korting de LetItRain korting is? Lijkt me alsof er dit jaar ook minder flitsacties zijn.
 
Shit! Ik weet zeker dat ik de Nieuwsbrieven en Nieuwsflitsen had aangezet, maar ontving niks. Checkte mijn account even en het stond niet aangevinkt.

Nu mis ik alle Hysterie over de Mysterie! :D


Greetz
 
Kreeg ook geen nieuwsflitsen, hoewel emailadres ingevuld stond en alle vinkjes aangeklikt. Heb vorige week dan maar adres eens verwijderd, wijziging opgeslaan, adres terug ingevuld, wijziging opgeslaan en tadaaa daar was maandag de mistery box al!
 
Voor het eerst een Mystery Box besteld, één van € 50,- (de van € 75,- was uitverkocht).
Ben benieuwd, leuk kerstkado :blush:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik die van 75.... Nu nog even afwachten wanneer hij binnenkomt.....
 
Ik ook de 50 euro variant. Vorig jaar blij verrast met de Mystery Box van 100 euro. Ben erg benieuwd wat er dit jaar in gaat zitten, want ik snap eigenlijk niks van de hints :p
 
Blijkbaar alles al weg :worried:. Geen box voor mij dus dit jaar ...
 
BC911 zei:
Geen box voor mij dus dit jaar ...

Ik had net de laatste 50er denk ik. Denk dat ik echter het meeste al heb....
Mocht dit zo zijn meld ik het wel op het forum.
 
Twijfel over nog 1 cadeau .... Wil een flex pe8 aanschaffen.... Voor bij mijn flex 3401 vrg....
Wat denken jullie....flex met kleine pads een aanvulling.....of wachten op de pro900?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.