• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

@Al-bundy ... nee nog niet ik kan niet echt een loods vinden waar we eventueel binnen kunnen staan.... Ik ben me nog wel rot aan 't zoeken en vragen bij verschillende mensen, maar krijg niet echt antwoord. Hebben jullie een idee? Buiten is het best wel koud vermoed ik of het regent.
 
@Al-bundy ... nee nog niet ik kan niet echt een loods vinden waar we eventueel binnen kunnen staan.... Ik ben me nog wel rot aan 't zoeken en vragen bij verschillende mensen, maar krijg niet echt antwoord. Hebben jullie een idee? Buiten is het best wel koud vermoed ik of het regent.

Ik zal morgen ook eens even rondvragen en bedenken waar we evt heen kunnen!

:cool:
 
Ik ben eigenlijk vanaf 24 november tot 19 december wel grotendeels beschikbaar, afgezien van de zaterdagen. De loods die ik op het oog had, gaat helaas niet lukken. Ideeen zijn inderdaad welkom!
 
Hahah.... Hoho ik ben import he!... maar welkom... Iedereen is welkom en van iedereen is wat te leren. Mooie Scirocco heb je! Als je toevallig een leuke detailplaats weet... let us know :D
 
Ik kom uit Drachten. Ben benieuwd misschien ook wel interesse.
Weet iemand toevallig ook of er in Friesland ook een wasbox is waarbij je helemaal binnenstraat?

Laatst gewassen in de randstad bij zo een wasplaats en das wel verrekte fijn met dit weer..
 
Volgens mij is een dichte wasbox in Friesland ook best uniek, geen idee. Is er misschien in Leeuwarden of een andere 'grote' (haha!) stad een wasbox met in de buurt een parkeergarage? Kan een idee zijn wat realistischer is?
 
Ziet er hip uit, vanaf daar zijn alle parkeergarages in het centrum ook makkelijk te bereiken, wellicht dat het bij die carwash zelf ook te doen is. Misschien dat onze Leeuwarder @JanMarten er eens langs kan toeren?

Die wasgarage kan je idd binnen ook zelf aan de gang wel raar zit zelf in Leeuwarden op school en mijn vriendin woont er maar ben nog nooit deze speciafieke wasgarage tegen gekomen... :confused: ken wel 1 daar sta je met je kont en je snuffert zo in de wind te wassen: unamused:

:cool:
 
Ja klopt waste daar vroeger mijn auto altijd... Vriendelijke eigenaar hoor en raichi is een surinaamse eigenaar en als ik hem bel dan zou dat vast wel mogen. Zijn Eigen broer heeft ook een poetsbedrijf dus misschien dat hij nog wat tips heeft. Hij heeft ook geholpen mijn auto klaar te maken voor de bruiloft. Had hij allemaal spullen meegenomen om mijn auto te poetsen. Niet zo als ik dat nu doe maar hij zag er wel wat knapper uit :D

Goede tip trouwens zal hem eens even vragen.... Hij zit op het industrie terrain bij auke rauweda daar om de hoek.... Is heel makkelijk aan te rijden. Ze gaan wel om 6 uur dicht en weet niet of het kan want het is er wel altijd druk. Mensen willen ook hun auto zuigen etc....Ga het gewoon eens vragen ... :D
 
  • Leuk
Reactions: Tom98Tuinstra
Die wasgarage kan je idd binnen ook zelf aan de gang wel raar zit zelf in Leeuwarden op school en mijn vriendin woont er maar ben nog nooit deze speciafieke wasgarage tegen gekomen... :confused: ken wel 1 daar sta je met je kont en je snuffert zo in de wind te wassen: unamused:

:cool:
haha dat is die naast de gamma zeker?? Bij carwashleeuwarden daar sta je echt overdekt hoor... hele mooie hal alleen betwijfel of er genoeg licht binnen is om te detailen.... maar goed dan zelf maar zaklampen mee nemen?:p
 
haha dat is die naast de gamma zeker?? Bij carwashleeuwarden daar sta je echt overdekt hoor... hele mooie hal alleen betwijfel of er genoeg licht binnen is om te detailen.... maar goed dan zelf maar zaklampen mee nemen?:p

Oh nee niet naast de gamma als je richting Makro rijd zie je aan de linker kant een tankstation waar ze mijn ING pas niet accepteren :mad: en een wasstraat Mr Bubbels is dat volgens mij...

:cool: