• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackPassat's Passat CC, CarPro Orangepeelpads gebruikt.

Bah, zoiets is toch echt smerig. Je zou je auto bijna in een bunker moeten parkeren om diefstal te vermijden. Ze moeten met hun poten van je spullen afblijven!
Veel sterkte Johan!
 
:sob: [:diablo]
Is niet normaal meer! Hoop dat dit netjes en goed wordt opgelost.
Sterkte met het verwerken van deze schok!
 
echt hét grote nadeel van een rns.... ze kunnen er niet van afblijven..

Het dashboard kan ik veel gevallen onzichtbaar gerepareerd worden maar ik heb ook wel eens verhalen gehoord van een compleet nieuw dash....

kan flink in de papieren lopen dus. En je hebt er zelf weer zo'n werk van... echt irritant !

Het klinkt makkelijk en ik zou er zelf ook heel veel moeite mee hebben maar besteed er niet te veel energie aan.... incasseren en weer door ! Life's too short !
 
BlackPassat;320002 zei:
Dank voor het medeleven mannen.

Helaas mag ik niets zeggen over de camerabewaking op het terrein, jullie snappen dat omdat jullie weten dat ik bij een bank werk ;)

Alarm op de auto haalt weinig uit als de collega's achter driedubbeldik glas zitten.

De Navilock is niet zo geweldig als het lijkt, er zijn ook al slachtoffers van diefstal van de RNS terwijl die ook een Navilock van 250 euro geïnstalleerd hadden, daarbij zien die paddestoelen op je dashboard er ook niet uit.

Zoals BPJ al aangeeft heb ik thuis een Masterlock op mijn stuur geïnstalleerd als de auto geparkeerd staat. Naïef van me om te denken dat het op mijn werk niet nodig was. Vanaf nu ga ik dat dus anders doen.


Johan waar heb jij de masterlock gehaald, wil ik ook wel, veel beter dan een navilock. Succes me de afhandeling!!
 
Damn.. Dat wil je echt niet zeg.:(

Rns'en zijn idd belachelijk makkelijk te "demonteren", net zo belachelijk als de nieuwprijs, hoor hier en daar wel verhalen van 2000+ nieuwprijs bij de dealer.. Dan kun je je vast voorbereiden.
Zo'n lock lijkt me ook niet wat, zet men net zo hard een koevoet tussen, dan is je RNS alsnog weg, en heb je nog veel meer schade, daarbij weet de kenner meteen dat er een dure unit achter de kap zit, want anders plaats je zo'n ding niet.

Ik ga er vanuit dat je goed verzekerd bent, maar je word er niet vrolijk van, en je hebt er ook nog eens een hoop gezeur en geregel van.

Sterkte met de afhandeling.
 
Even voor alle vooroordelen over de navi-lock. Het doel achter een navi-lock is ook meer als ze de lock zien zitten, dat ze dan een auto nemen zonder de lock.

Niks koevoet

&feature=player_embedded
 
Balen, Black Passat en zou in jouw geval ook absoluut niet verwachten dat het op het werk zou gebeuren. (ik wist niet dat je bij een bank werkt, en als ik de media moet geloven is dat ook bijzonder: bij de meeste banken schijnen ze vooral zakkenvullers te hebben.:D )

Er is overigens één ding dat ik niet snap: Black Passat en de auto ziet er op de foto's ook vrij zwart uit, en ze komen naar je toe, omdat de ruit van een bruine Passat is ingeslagen?

Voor iedereen die het overkomt een vervelende ervaring, maar voor een echte detailer een kleine ramp met alle kleine schades in je interieur. (ik neem aan dat kunststofdelen met krassen niet vervangen worden op kosten van de verzekering)


Overigens, denk ik dat een navi-lock vooral meer schade als gevolg heeft. Het gajes dat dit soort activiteiten ontplooit, maakt zich niet druk om de schade. Een voorbeeld uit het eind van de vorige eeuw: iemand dacht te voorkomen dat zijn autoradio werd gestolen, door deze zeer uitgebreid aan het dashboard vast te schroeven. Op een gegeven moment komt ie bij zijn auto, is de auto opengebroken, en is niet alleen zijn radio weg, maar ook het complete dashboard.:eyes:
 
Het is niet te geloven.. Ben jij zo zuinig op je wagen..]-0

Cordoba : Zijn vorige wagen was een zwarte passat, die van vader op zoon gegaan is. :) De huidige (deze dus) is een bruine passat cc ;)
 
Duidelijk NHke, maar ja die Passat die glimt/reflecteert zo, dat de kleur niet te zien is op een foto. :ja
 
Sow, erg k*t dit, vooral ook op klaarlichte dag op een afgesloten parkeerplaats?? Het ergste van alles is dat je je RNS volgende week via mp waarschijnlijk weer terug kunt kopen... Succes met de afwikkeling van de schade, ben ook benieuwd hoe hoog het schade bedrag is, kan aardig in de papieren lopen als ze het dashboard niet meer kunnen repareren..

Flink balen zeg...
 
Pfff, dit is klote zeg...


Ik had in mijn vorige auto de ruiten geblindeerd; niet zozeer vanwege het 'donkerheidsgehalte' maar meer zodat een eventuele ruitbreuk wat meer moeite zou gaan kosten. De folie houdt de ruit bij elkaar als het ware. Misschien een optie voor de volgende keer, maargoed daar heb je nu natuurlijk geen zak aan, rest mij niets dan je succes te wensen met het afhandelen van de schade... :confused:
 
Nog even een late reaktie van mij (ben net weer thuis).
Ik had het vanmiddag al gehoord en toen vond ik het al klote dat je navi gestolen was, echter wist ik niet dat ze er zo'n ravage van hebben gemaakt.

Schade kan natuurlijk hersteld worden, maar het zal een flinke duit kosten en niet onbelangrijk: het 'gevoel'dat je hebt bij je karretje waar je zo trots op bent,
kan ook een flinke knauw krijgen.
Toen iemand brokken had gemaakt met mijn Focus, is de schade ook hersteld, maar het 'speciale' dat ik met mijn wagen had, was er vanaf toen wel vanaf.

Ik hoop dat je hiervoor goed verzekerd bent en dat het in elk geval in financieel opzicht niet nog een extra domper wordt.
Geen idee of het feit dat het op een (afgesloten) bedrijfsterrein is gebeurd, nog wat verschil kan maken v.w.b. afhandeling of aansprakelijkheid.
 
Echt klote :| . Probleem bij ons is dat het onze hobby is die ze aanvallen. Het kleinste steenslagputje is al een ramp, laat staan zoiets.
Hoop op een vlotte afhandeling.
 
BlackPassat;320002 zei:
Dank voor het medeleven mannen.

Helaas mag ik niets zeggen over de camerabewaking op het terrein, jullie snappen dat omdat jullie weten dat ik bij een bank werk ;)

Alarm op de auto haalt weinig uit als de collega's achter driedubbeldik glas zitten.

De Navilock is niet zo geweldig als het lijkt, er zijn ook al slachtoffers van diefstal van de RNS terwijl die ook een Navilock van 250 euro geïnstalleerd hadden, daarbij zien die paddestoelen op je dashboard er ook niet uit.

Zoals BPJ al aangeeft heb ik thuis een Masterlock op mijn stuur geïnstalleerd als de auto geparkeerd staat. Naïef van me om te denken dat het op mijn werk niet nodig was. Vanaf nu ga ik dat dus anders doen.


De Masterlock heb je ook weinig aan aangezien je je stuur kan verstellen in diepte en in hoogte. Dus je kan hem zo afstellen dat de dief alsnog bij je RNS komt. Ik heb een vriend met een A3 die zijn RNS-e letterlijke elke dag eruit haalt. Dit omdat hij al 2x is gestolen en de verzekering wilt en gaat geen 3de meer vergoeden. Dan heb je weinig keus. Hij wilt natuurlijk wel de OEM uiterlijk behouden ipv zo een spuuglelijke standaard pioneer radio in een straks S-line interieur.

Hopelijk wordt dit snel opgelost. Je gaat inderdaad gigantisch schrikken van het schadebedrag. Nieuwprijs van een RNS 510 is om en nabij de 3000 euro.
 
mosselman;320068 zei:
Ik zelf heb om deze reden gekozen voor een RNS315. Prima systeem wat mij betreft en niet in trek bij de diefjes


Ik zou daar maar wel vanuit gaan. De RNS 310 begin nu massaal gestolen te worden hier in Amsterdam aangezien merendeels van de huidige polo's die erin hebben zitten. Overigens heb je als het goed is een RNS 310. De RNS 315 is enkel in Duitsland leverbaar als ik het goed heb.