• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail BMW Z4 E89

Carl einser

Detailing addict
1 apr 2012
26
60
Hallo allemaal,

Even een paar foto's van mijn Z4.
Gebruik hem niet dagelijks, maar alleen voor lange ritjes bij mooi weer.
Ik houd hem goed bij, zowel van binnen als van buiten en ook het technische gedeelte wordt zeker niet vergeten.

Welke producten gebruik ik zoal:
- Wolfgang Deep Gloss Paint Sealant
- Autoglym Super Resin Polish
- Dodo Juice Born to be Mild
- Poorboys World EXP
- Poorboys World Black Hole
- Poorboys World SSR1
- Monello Raffini Mezzo
- 3M cleaner clay

P1060856s_zpsbulz52zq.jpg

P1060819s_zps43mqwpsm.jpg

P1060796s_zpspzopsfxr.jpg

P1060803s_zpswboy2jlk.jpg

P1060851s_zpsteg3b4rh.jpg
 
Mooie auto vind ik dat zeg!
Één type hiervoor vind nog net wat mooier!

Lijkt me een genot om erin te touren met mooi weer.
Veel detailplezier gewenst.
 
Schitterende auto en hij staat er heel mooi bij!!

Een zaligheid om mee op stap te gaan, lijkt mij zo! Ik heb de Z4 ook hoog op mijn lijstje staan van auto's die er nog wel eens komen. Schitterende lijnen! Voorlopig geniet ik op de mooie dagen nog even van mijn E46 cabrio.. Ik kan als Citroen liefhebber steeds meer waardering vinden voor de lijnen en eigenschappen van BMW!
 
Mooie auto met mooie kleur!

Wat ik me afvraag, kom jij op die lak weg met Mezzo? (even afgaand op je meest gebruikte producten). Of heb je voor deze detail zwaardere middelen gebruikt. En welke pads?

Groet
 
Mooie auto met mooie kleur!

Wat ik me afvraag, kom jij op die lak weg met Mezzo? (even afgaand op je meest gebruikte producten). Of heb je voor deze detail zwaardere middelen gebruikt. En welke pads?

Groet
Toen ik hem kocht zaten er wel wat swirls in de lak, met name in de deuren en de voorspatborden. Met SSR1 en een groene pad kreeg ik ze er niet uit, maar met Mezzo en de groene pad is het resultaat veel beter. De lak is écht bikkellhard.
Hiervoor had ik een E81 1-serie en die had ook zo'n harde lak.