• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Brinkmann probleem

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi,

Kort geleden ook de Brinkmann mogen ontvangen. Gelijk de omvormer gekocht die in het topic wordt vermeld.
Brinkmann op uit, boel in de stroom, 8-10 uur aan de prik en maar eens proberen.
Hij ging aan..........en gelijk weer uit. Mmmm, toen de brinkmann eens geprobeer te laden met de knop op aan.
Geen effect,.rode lampje brand wel...

Tim gebeld, vond het ook vreemd. hij zou me een andere omvormer sturen. Als die binnen is weer proberen.
Ben benieuwd.

Meer mensen misschien met probleempjes?

Greetz
 
Misschien een DOA (Dead On Arrival) ? Kan natuurlijk wel eens gebeuren, lijkt er op dat de accu niet helemaal lekker is/was.
 
mijn accu was al vol
tenminste, heb hem een paar keer getest en brande goed, moet nog steeds een omvormer bestellen :schaam
 
wil ook nog weleens per product verschillen
heb weleens een telefoon gekocht waarvan de accu al vol was maar ook dat die helemaal leeg was....
 
Mijne was ook helemaal vol en brandt nog altijd als een tiet! Omvormer erbij kopen doe ik niet, ik leg um wel een nachtje in de auto als ie leeg is... ;)
 
Ik heb het nog niet geprobeerd maar ik denk dat als je een accu hebt die in een beetje redelijke staat verkeerd dat het wel mee zal vallen.
 
daar heb ik zelf ook aan zitten denken, nachtje in de auto maar de gok met lege accu staan is me iets te groot :D
 
Paultjuh zei:
daar heb ik zelf ook aan zitten denken, nachtje in de auto maar de gok met lege accu staan is me iets te groot :D

Met de winterse dag zal ik wel oppassen met opladen in de auto.. en het hangt er ook van af of je een diesel rijd of benzine (grootte en accu capaciteit) en daarbij hoe lang je de brinkmann moet opladen!
 
Bij mij was de accu ook al vol toen ik hem eerder deze week ophaalde. Ik zou hem de komende tijd gewoon constant in de auto aansluiten zodra je moet rijden.
 
Paultjuh zei:
daar heb ik zelf ook aan zitten denken, nachtje in de auto maar de gok met lege accu staan is me iets te groot :D

Ik voel een testje aankomen! :) Heb toch een Powerpack mocht het misgaan!
 
Gister 400KM reden, brinkman in de achterbak @ lader. Zag wel het verschil in felheid van de lichtbundel. Bij aankomst was de batterij waarschijnlijk half geladen, nu was ie duidelijk krachtiger!

Binnenkort de omvormer binnen en dan volledig opladen.
 
Xizer zei:
Ik voel een testje aankomen! :) Heb toch een Powerpack mocht het misgaan!

hou er wel rekening mee dat als een accu onder een bepaald niveau komt deze kapot is he
heb ik met de motor gehad, per ongeluk een paar dagen op contact laten staan en dan brand er het lampje van de neutraal
accu viel niet meer op te laden
 
Met de huidige generatie accu's is het niet verstandig om hem volledig leeg te trekken omdat dit accu's zijn die gemaakt zijn om gedurende korte tijd een grote stroom te leveren. Mocht een accu toch een keer leeg raken is deze niet meteen kapot hoor, je zal alleen merken dat wanneer de accu vaker leeggetrokken wordt dat de capaciteit op den duur zal zakken.
 
Ik eerst de omvormer van Tim afwachten, mocht dat niet werken dan gaat alles terug naar Tim. (zoals al reeds is afgesproken)
:)^
 
euhm die was echt kapot, aan de optimate gelegt, zonder resultaat
met de auto gestart, stuk autobahn in duitsland gepakt dus goed toeren gemaakt, thuis gekomen, stationair liep die niet lekker
uit gezet, proberen aan te zetten, niks meer
dus die was echt overleden :D