• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Complete Kits

Tinus1975

Detailing rookie
22 jun 2009
14
0
Heeft er iemand ervaring, of kan iemand zijn mening geven over de volgende complete carwash-kits:

Mothers Wax Mothers - Ultimate Wax System - kit
Mothers Wax Mothers Reflections Kit

Meguiars NXT Generation Wash & Wax Kit

Ik heb al rond geneusd op het Forum om een goed pakket samen te stellen voor het reinigen van de auto, maar dat wil niet echt lukken.
Meguiar's en Poorboy's World hebben wel, om de een of andere reden, mijn voorkeur.
 
met de kits heb ik geen ervaring, maar mbt het samenstellen van een compleet pakket is het antwoord ook al gegeven in je voorstel topic.

deze link namelijk : Compleet poetspakket voor de handmatige beginnende detailer

Alleen is de sealent niet perse nodig.
Ook kun je contact opnemen met carclean, zij helpen je graag met het samenstellen van een pakket helemaal afgestemd op jouw auto.
 
Ha naamgenoot :grinning: , ook uit 75?

Het is inderdaad het gemakkelijkste om even te bellen (of langs te gaan) met de crew van Carclean.
Samen met jou kunnen zij de meeste geschikte aanpak en spullen bepalen, zodat je zeker weet dat je de juiste spullen en info hebt.
Dit voorkomt teleurstelling omdat je wellicht niet de juiste spullen aanschaft, en dat is zonde :grinning:
 
Bedankt voor jullie reacties.

Het stond idd ook vermeld in de voorstel topic.
Voor dat ik iets aanschaf wil ik graag van meerdere mensen hun mening lezen.
Nu ben ik ondertussen, door het lezen van diverse topics, achter gekomen dat de ene lak niet de andere is.

Waarschijnlijk is dan ook wel wijs om even contact op te nemen met CarClean.

Voor Tinus: idd ook uit '75 :-b

Goed bouwjaar :)^