• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De winter komt eraan en Carclean.com heeft als één van de eerste een leuk product: Wipersti

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.689
200
Berkel en Rodenrijs
De bedenkers van Wipersticks, Kora en Allard van der Weide, namen contact met ons op of wij hun leuke uitvinding wilde uitproberen, de Wipersticks.

Snel kregen wij een setje toegestuurd en we hebben deze aan een test onderworpen, dat werkt boven verwachting goed en vooral simpel!

Maar wat zijn Wipersticks nu eigenlijk? Heel eenvoudig, het zijn kleine klemmetjes waarmee je je ruitenwissers omhoog kunt houden, zodat ze in de winter niet vastvriezen aan je ruiten. Zeker met de voorspelde strenge winter met vorst en sneeuw geen overbodige luxe.

Binnenkort krijgen wij optie 4 op voorraad, mét ons logo en in de Carclean.com kleur:

WiperstickCarclean.png


Een setje van drie sticks gaat tijdelijk maar € 3,95 (normale prijs € 5,95) kosten, dus twee voor je voorruit en één voor je achterruit.

Hier wat impressies van de Wipersticks in actie:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ik wilde net vragen, komen ze ook in lichtblauw met Carclean.com er op? Tot ik de laatste zin dus las!

Echter, zijn ze ook een beetje geschikt voor de Aeroblade achtige ruitenwissers ??

Zoals dit:

IMG_0610-kopie.jpg


Ik heb niet echt huivast denk ik, om ze een beetje fatsoenlijk te kunnen plaatsen. Want als ik de metalen houdertjes optil zakken de rubbers weer naar beneden,... :weetniet
 
Lijkt mij wel bruikbaar voor aeroblades, zie laatste foto die staat ook onder de arm
Volgens mij is dat zelfs een aeroblade :weetniet

Beste idee van Nederland is er niets bij :)^
En ook leuk om weg te geven
 
Prachtidee. Alleen het "jat" gehalte is vrij hoog. Misschien ook in het zwart uitbrengen?
 
Ziet er leuk uit, maar toch zie je dat die aeroblade nog een stukje ruit raakt. Blijf toch maar bij mijn emmer met relatief koud water:p
 
Ik zie er persoonlijk het voordeel van zon ding niet. Je moet toch de ruit ijsvrij maken voor je je wissers aan zet. Om krassen te voorkomen gaat er eerst ruitenontdooier overheen waardoor ze al los komen.

Ik zou zelf ook huiverig zijn om mijn ruitenwisser armen op een hogere spanning te zetten met eventueel gevolg dat de spanning in de veer vermindert met alle gevolgen van dien.
 
Vindt het wel een geniaal iets , ook super om wat reclame te maken voor carclean op meetings en het show gehalte is lekker hoog. Ik denk dat je ze in de zomer ook kan gebruiken bij langere tijd de ruiten wissers niet gebruiken zo voor komt het uit drogen misschien.
 
WouterP zei:
Ik zie er persoonlijk het voordeel van zon ding niet. Je moet toch de ruit ijsvrij maken voor je je wissers aan zet. Om krassen te voorkomen gaat er eerst ruitenontdooier overheen waardoor ze al los komen.

Ik zou zelf ook huiverig zijn om mijn ruitenwisser armen op een hogere spanning te zetten met eventueel gevolg dat de spanning in de veer vermindert met alle gevolgen van dien.

Die veren hoef je je echt geen zorgen te maken, ze komen amper omhoog.

Ruitontdooier werkt beter als de wissers niet vast zitten. ;)