• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De winter komt eraan en Carclean.com heeft als één van de eerste een leuk product: Wipersti

Je moet inderdaad niet vergeten ze weer weg te halen 's ochtends. Maar gaat dat gemakkelijk of zitten ze dan vastgevroren aan je ruit?
 
Ik heb hier net een setje getest in de showroom.Passen hier gewoon op de Peugeot 308 geen probleem met motorkap. Alleen heb je er voor de flateblade wissers waarschijnlijk 2 per wisser nodig.
Dit omdat de wisser slap van zichzelf is,anders raakt hij aan de zijkanten v d wisser nog het raam(maar dat is ook maar minimaal)
 
bij flatblades of aeroblades buigen ruitenwissers inderdaad door, bij de meeste auto's zullen ze vrijkomen van de voorruit, bij sommigen net niet.
ik adviseer dan ook de wipersticks onder de kop (dus centraal) te plaatsen waardoor de meeste hoogte wordt verkregen.

Bij sommige auto's loopt de motorkap vrij ver door zoals bijvoorbeeld de peugeot 308 na de facelift, dan is er weinig ruimte tussen motorkap en wissers. maar ook hier is aan gedacht. onderaan de wiperstick, net boven het voetje, zit een klein halfronde uitsparing;

leg de wiperstick plat met het uitsparing naar boven, til de ruitenwisser op en schuif de wiperstick tussen raam en ruitenwisser.

Overigens is het zo bij auto's waar de motorkap ver doorloopt, dat de ruitenwissers ook minder makkelijk vastvriezen.

Overigens allemaal bedankt voor de leuke reacties!

Allard

wiperstick
 
Ze zijn inmiddels te bestellen:

https://www.Carclean.com/product/Carclean.com/Wipersticks_3pack_WIPERSTICK_102119

De € 3,95 is een introductieprijs en eigenlijk geldig tot 1 december a.s., maar wij verlengen deze actie tot 1 januari 2012! Daarna gaan de sticks voor een set € 5,95 kosten.
 
Ik zet tijdens sneeuw en vorst, de wissers, 's nachts en overdag tijdens mijn werk, gewoon omhoog, beetje nutteloos dus.
 
Heeft iemand ze al?

Vanochtend de eerste vorst al op de ramen gehad, rubbers zaten zo vast als maar kan :weetniet

En tijdens het lostrekken was dat echt niét prettig :roll

Magtie ook in een enveloppie deze kant op? Heb verder tog niks te bestellen, en dingen omhooghouden vind ik ook helemaal niks,...
Heb geen brievenbus op mijn werk, dus wordt altijd door de schuifdeur naar binnen geworpen door zo'n oranje kerel op een bromfiets :D
 
Wat dacht je van gewoon heel simpel een paar kurken eronder zetten (tijdelijk) tot je de wipersticks hebt?

Is het nou zo verdomde moeilijk iets te verzinnen wat eronder kan?

- kurk
- wasknijper
- aluminium vorstdeken
- oud bedden laken

enz. enz. enz.

:roll
 
Jeroen zei:
Heeft iemand ze al?

Vanochtend de eerste vorst al op de ramen gehad, rubbers zaten zo vast als maar kan :weetniet

En tijdens het lostrekken was dat echt niét prettig :roll

Magtie ook in een enveloppie deze kant op? Heb verder toch niks te bestellen, en dingen omhooghouden vind ik ook helemaal niks,...
Heb geen brievenbus op mijn werk, dus wordt altijd door de schuifdeur naar binnen geworpen door zo'n oranje kerel op een bromfiets :D


Op de CC site staat: verwacht op 18-11
 
nicknameless zei:
Wat dacht je van gewoon heel simpel een paar kurken eronder zetten (tijdelijk) tot je de wipersticks hebt?

Is het nou zo verdomde moeilijk iets te verzinnen wat eronder kan?

- kurk
- wasknijper
- aluminium vorstdeken
- oud bedden laken

enz. enz. enz.

:roll

Ik zit midden in de sinterklaas surprise/cadeaus ja!

Daar gaat al mijn aandacht nu naar uit :-"
 
neee!! :auw Ik had ze gehoopt bij de poetsmeeting mee te kunnen nemen zondag! Dat
gaat dus waarschijnlijk niet op :(
 
Carclean kan hier weinig aan doen. Ik wacht rustig af ( het vriest toch nog niet :) ). Houd me in ieder geval op de hoogte!