• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De winter komt eraan en Carclean.com heeft als één van de eerste een leuk product: Wipersti

Huh? Het is Wiperstick, dus zonder H. ;)

En ze verkopen er 3 ( 1 set) voor € 8,- inclusief verzendkosten. Nou nou, bij ons kosten ze € 3,95 (en eventueel kunnen ze per post voor 0,50 verzonden worden.

Die 'van' prijs is weer complete onzin en dus ook misleiding.
 
@ Tim verbaast mij eigenlijk meer dat een taalpurist als Tim niet valt over gratis verzendkosten? Daar hoort te staan geen verzendkosten.:rules
 
Ik zag de aanbieding voorbij komen op Www.Jouwaanbieding.nl. dat is zo'n grote dag aanbieding site.

ik vond het wel bizar, zeker met in het achterhoofd de 5,95 die ze normaal kosten bij jullie (inc custom logo en printing)
 
Allard,

brutale vraag, is het wel jullie aanbieding dan?
stond ook een logo bij van topgear, waren ze daar te zien?
 
niet direct onze aanbieding is via een tussenpersoon gegaan die ook reclameopdruk op wipersticks zet (kan zetten), in mijn contacten met deze partijen vermeld ik ook een adviesverkoopprijs. ben er zelf niet blij mee. Mbt topgear, een team van topgear heeft meegedaan aan de msct (maxxis scan covery trial, een soort van barre tocht door noorwegen zweden finland) ik heb wipersticks beschikbaar gesteld aan deze trial. Weet verder niet(s) van de bemoeienis van Topgear.... gr allard
 
Volgens mij wel gewoon, hun website bestaat ook nog,....

Maarre diefstal? Ik had ze afgelopen nacht er (voor het eerst, na een jaar in bezit) :schaam onder. En vond ze nogal onopvallend er onder zitten.

Heb een setje van 3, de rechter heb ik 1 onder, en onder de linker wisser 2. 8d Achterwisser gebruik ik niet in de winter, en die ontdooit toch wel door de achterverwarming mocht het nodig zijn.

Al met al wel tevreden mee!
 
Ja de oude website is verwijderd er is er nu 1 met shop.

Diefstal ben ik ook niet echt bang voor maar als het echt koud is en mijn auto staat de hele dag bij de universiteit op het parkeerterrein is er wel een kans aanwezig dat ze op een gegeven moment pleite zijn...