• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De winter komt eraan en Carclean.com heeft als één van de eerste een leuk product: Wipersti

wiperstick.com zei:
@the game, zou je een close-up kunnen maken? en mag ik die dan op mn website plaatsen?

gr

Allard & Kora
Ik zal even kijken wat ik kan doen.

Het is nu al behoorlijk schemerig, ik ga het wel even proberen en anders kijk ik hoe het er morgen uitziet.


EDIT:

Ik heb er een paar gemaakt, waar kan ik ze naartoe mailen?
 
ons mail adres: info@wiperstick.com, foto's zijn welkom, ze worden geplaatst onder nieuws.

bedankt alvast

Allard en Kora

wij vieren een :party: :party: :party:
want eindelijk vorst!
 
Die van mij verwacht ik volgende week ook ergens :)

Kon ze vandaag wel gebruiken zeg lag een dikke cm sneeuw hier alles en overal wit....

Maar ja had niet echt gevroren, al maakt dat niet echt uit voor de functie natuurlijk. Het gaat erom dat ze los komen van het ruit :D
 
Gratis gekregen bij een bestelling. Ga ze in ieder geval op de Astra GLS proberen die buiten staat.
 
Een setje wipersticks gekregen bij mijn laatste bestelling, werkt fijn en is praktisch! Heb ze nu onder de wissers van mijn Ibiza en kan niet anders zeggen dat het een ideale oplossing tegen het vastvriezen van de ruitenwissers. :)^
 
Ik vind de wipersticks ideaal! Ik kan ze eindelijk gebruiken nu (al vind ik iets warmer weer wat lekkerder, kan ik ook de auto wassen, want die ziet er uit na de wintersport vorige week....niet normaal meer en dan kom ik thuis, gaat het hard vriezen zodat ik niet kan wassen!).

Ik vroeg me alleen één ding af: waartoe dient het inkepingkje aan het voetje van de wiperstick (zeg maar tegen het stuk dat op de ruit staat)? Weet iemand dat (of misschien de mensen van Wiperstick)?

Ik heb de wipersticks vorige week ook in Oostenrijk gebruikt, de Oostenrijkers keken hun ogen uit!
 
Beste Liaison, bedankt voor je antwoord.

het in-ke-ping-etje :( ofwel het halve bolletje onderaan net boven de voet) is bedoeld
als een soort laatste redmiddel, bij sommige auto's (oa octavia) loopt de motorkap ver door,
en is het moeilijk, soms niet mogelijk de wiperstick te plaatsen, in het geval van de octavia
de linkerruitenwisser, wel is er ruimte de wiperstick plat te plaatsen, dan komt dat halve bolletje
in beeld, die schuif je onder de ruitenwisser.

vr gr

Allard en Kora
:cool:
 
Dank voor jullie antwoord, Allard en Kora!

Dat in-ke-ping-etje (blijft een verdraaid lastig woord :grinning: ) is dus heel erg handig bij bijvoorbeeld een Octavia. Had het zelf nog niet zo bekeken. Op mijn Volvo V70 kunnen ze gewoon lekker rechtop staan. Het werkt prima, ook met de Aeroblades, al rusten de uiteinden van de wissers nog wel lichtjes tegen de ruit, maar dat deert niet (en ik denk dat je een erg lange stick nodig zou hebben om dat te voorkomen). Ook op mijn andere ato (Opel Corsa B, zonder Aeroblades) passen ze perfect!
 
helaas geen foto's kunnen maken aangezien ik moest rijden door de sneeuw en ik de auto niet vol kon laten sneeuwen. Ging wel heerlijk met ESP en de Continental Winterbanden. Je draait letterlijk rondjes om de trutteschudders met zomerbandjes.

Het inkepinkje gebruik ik voor de achterwisser, als ik die onder de wisserarm plaats komt daarmee de achterwisser net voldoende omhoog, dit ontziet ook het rubber. (((2011 Ford Fiesta ((2008-heden)(Mk7)))