• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De winter komt eraan en Carclean.com heeft als één van de eerste een leuk product: Wipersti

CCWiper%20(3).jpg
3[/ATTACH]img]http://media.Carclean.com/img/forum/CCWiper (2).jpg[/URL]
CCWiper%20(2).jpg
Het wachten is nu alleen nog op de bedrukking, vanochtend te horen gekregen dat dit vandaag gaat gebeuren en dat ze dan eindelijk onze kant op kunnen komen. :party:
 

Bijlagen

  • CCWiper%20(1).jpg
    CCWiper%20(1).jpg
    75,4 KB · Weergaven: 130
Gisteren overleg gehad met fabrikant en met Carclean, de wipersticks zijn klaar:kissing: , duurde wat langer omdat de inlays gewijzigd moeten worden, en ik iets te laat door had dat ik druk op de ketel moest houden....:|~* Nog even geduld tot eind vlgd week, dan zijn ze er. zodra ik ze heb breng ik ze naar Carclean toe
excuus voor het ongemak!

groet

Allard
 
Dat is mooi!!
Kunnen we via het forum het "spel" van leverancier en klant volgen.:D

@tim kan de leverancier als hij uit Zuidlaren de wipersticks komt brengen deze niet gelijk bezorgen?

Hij moet toch half Nederland door.;)
 
Ik heb ze gewonnen met de facebook actie maar ik heb ze nog niet ontvangen. Dus het ziet ernaar uit dat ik ze de komende dagen niet kan testen, misschien van de zomer.....
 
Johnny Bravo zei:
Ik heb ze gewonnen met de facebook actie maar ik heb ze nog niet ontvangen. Dus het ziet ernaar uit dat ik ze de komende dagen niet kan testen, misschien van de zomer.....

Misschien wat naïef van mij, maar ik had ze op 'combineren met volgende order' gezet. Ik laat ze vandaag apart versturen.