• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Detail Night bij Carclean.com: AFGELAST!!!

Geachte CC-Team,

Wat ontzettend sneu dat de weergoden niet meewerken. Ik moet helaas beamen dat het bijzonder lastig rijden is en ongetwijfeld waanzinnig veel tijd zou kosten om bij jullie te komen, maar zonder dit bericht had ik het wel gedaan. Net als jullie had ook ik me er ontzettend op verheugd! Heb nu inmiddels tweeënëenhalf uur in de auto gezeten, dus de rest zou er dan ook nog wel bij kunnen.:cool:

Het spijt me trouwens ook bijzonder voor Carclean!
Ik stel me voor dat jullie je er niet alleen op verheugd hadden, maar ook de nodige voorbereidingen hadden getroffen om ons allen te ontvangen. Wij hoefden alleen maar naar jullie toe te rijden. Spijt me dus dat jullie zaak er nu uit zal zien als een party-center zonder gasten!!! En wens jullie natuurlijk veel sterkte toe met het eten van de nodige emmers erwtensoep... (Dat gaat meuren binnenkort bij jullie in de zaak...).:D

Met vriendelijke groet en dank voor de tijdige berichtgeving,
Aficior
 
Natuurlijk nog een beetje vroeg maar is er al enig zicht waneer deze dag / avond dan gepland wordt ?

Ik vraag dat met name doordat ik vanavond nog wat spulletjes bij jullie zou ophalen / meenemen waar ik eigenlijk toch wel redelijk om zat te springen... of is het ook mogelijk om deze as dinsdag met een bestelling mee te koppelen / versturen ?
 
Idd. jammer, maar wel begrijpelijk................Tim. kan ik mijn bestelling gewoon tot nader order bij jullie laten staan tot ergens in januari 2011 ?????
 
Aficior zei:
Geachte CC-Team,

Wat ontzettend sneu dat de weergoden niet meewerken. Ik moet helaas beamen dat het bijzonder lastig rijden is en ongetwijfeld waanzinnig veel tijd zou kosten om bij jullie te komen, maar zonder dit bericht had ik het wel gedaan. Net als jullie had ook ik me er ontzettend op verheugd! Heb nu inmiddels tweeënëenhalf uur in de auto gezeten, dus de rest zou er dan ook nog wel bij kunnen.:cool:

Het spijt me trouwens ook bijzonder voor Carclean!
Ik stel me voor dat jullie je er niet alleen op verheugd hadden, maar ook de nodige voorbereidingen hadden getroffen om ons allen te ontvangen. Wij hoefden alleen maar naar jullie toe te rijden. Spijt me dus dat jullie zaak er nu uit zal zien als een party-center zonder gasten!!! En wens jullie natuurlijk veel sterkte toe met het eten van de nodige emmers erwtensoep... (Dat gaat meuren binnenkort bij jullie in de zaak...).:D

Met vriendelijke groet en dank voor de tijdige berichtgeving,
Aficior

Ik wil best eventjes erwtensoep komen eten hoor.....

Als ik niet bij CC kan komen, komt Tim niet thuis!
 
Leon1987 zei:
Als ik niet bij CC kan komen, komt Tim niet thuis!


Dan heeft die tenminste wel voedsel om de nacht doorkomen , en warm wordt het dan vanzelf wel8d rofl rofl

maar jammer dat het niet doorgaat.Benieuwd wanneer het dan wel gaat worden
 
net een fotootje gezien van de weerssituatie bij CC in de buurt... snap waarom t afgelast is.... :O
maaaar.... ook deze jongen wacht op de grote "CC welcomes 2011" meet :ja

:cool:
 
Helaas dat het niet door kan gaan door het weer:sob:
Maar volgens mij wel de juiste keuze
Wordt voor vanavond nog meer sneeuw verwacht

Lenn:) :)
 
ivo's zei:
net een fotootje gezien van de weerssituatie bij CC in de buurt... snap waarom t afgelast is.... :O
maaaar.... ook deze jongen wacht op de grote "CC welcomes 2011" meet :ja

:cool:

Ik snap het heel goed, maar ik kon om 17:00 met 35 minuutjes van Dordrecht naar Huis rijden....

viel mij eigenlijk enorm mee!

Des al niet te min de beste beslissing om het af te lasten.
 
Het is wel een klerezooi daar bij jullie zeg, beetje witte meuk en het gaat helemaal fout.
50 to 60% is te wijten aan een slechte voorbereiding :-" , de rest komt simpelweg door te veel auto's op de weg.
Zonder sneeuw staat er ook een bak files elke dag.....

Maar dan zie ik die beelden op TV van glibberende auto's met druk spinnende voorwielen uitgerust met zomerbandjes..........tja, dan vraag je er ook om.