• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Detail Night bij Carclean.com: AFGELAST!!!

Op dit moment staat er volgens de ANWB 44 km file op de route Apeldoorn - Berkel en Rodenrijs. Dat is ongeveer één derde van mijn totale reisafstand langzaam rijden of stilstaan 8-o 8-o
 
Heel erg jammer maar veiligheid gaat voor alles en velen (inclusief ikke:-" ) hadden het er waarschijnlijk toch tegen beter weten in op gewaagd... Sms alert was helemaal klasse, daar ik vandaag bijna geen tijd voor internet had !
 
Soepergrover zei:
Hier (Veghel) begint het nu voorzichtigjes te sneeuwen.
Effe voorbereiden op een blizzard? :-b

Veghel? Das mijn standplaats :-"

straat achter de BP ben ik werkzaam. En nee, niet bij het kruidvat-magazijn
 
echt bizar dat een paar sneeuwbuien een heel
land kunnen ontwrichten,de files worden voornamelijk veroorzaakt
door de hardrijders,zie het dagelijks bij de 80km zone,s
rium van te voren branden al de matrixborden van 70 en 50.
nee gewoon met 110 er voorbij knallen,en dan vol in de ankers.
als je eigen gewoon aan de aangegeven snelheid houd met afstand
kan iedereen relaxt rustig doorrijden,ipv dat constante iritante gerem
door de bumperkleefers,vrachtwagens op 80 km zones ,brrrrr,grrrr.
 
Hou op schei uit, wat een k°tweer.

Waar ik normaal een 20 minuten doe over mn werk naar huis, heb ik 2,5 uur overgedaan.

Helemaal vast]-0
 
Net nog even een rondje gemaakt door de stad en het was opzich prima te doen! Toen ik vertrok was het gestopt met sneeuwen en nu is het witte feest weer los gebarsten 8-())
 
Ook mijn dank voor de sms-alert :cool:
Hoop ook op iets vervangends (moet nog spullen halen) maar anders komt dat vast wel goed.

CC-HQ, sterkte met het verwerken van de snert :grinning:
 
Mensen stop nou eens met dat slappe gelul over dat iedereen hier aan mee werkt..ik heb vandaag geprobeert om naar CC te komen vanuit Lelystad. Vertrokken om 13.30..en om 18.45 stond ik pas bij Utrecht.. toen maar besloten na aandringen van het CC Team (thnx luitjes:)^ )via de 06 om terug naar huis te keren...nu eindelijk om 21.40 de sleutel in mn voordeur kunnen steken. De gehele a27 was een ijsplaat.. ik stond op mn sneeuwbanden 5 cm boven het asfalt, zoveel ijs, en dan gebeuren om je heen ook nog eens veel ongelukken met een hoop leed. Strooiwagens en sneeuwschuivers die van de weg afglijden, Nood en hulpdiensten die zelf in de slip raken en crashen..Anwb mensen die zoveel mogelijk hun best doen om iedereen te helpen.....DIT IS OVERMACHT!!!

Natuurlijk door de combinatie van smeltwater, koude ondergrond, vorst, SOAB en krijg je een dikke ijslaag waar geen zout tegen op kan.. Het enige wat dan nog rest is je aan de situatie zo goed mogelijk aanpassen, en hopen dat niet een of ander Pubber Imbeciltje of ie nu 18 of 30+ is en denkt dat ie met zn winterbandjes (als die er al onderzitten) met 100 km je voor bij kan crossen en je mee de vernieling helpt omdat ie de macht over het stuurtje kwijt is geraakt..]-0 .KOMOP NOU ZEG!!!!}:)w

Zo ff mn frustratie eruit..nu lekker aan een mok warme chocomel met slagroom voor de buis genieten dat ik zonder kleerscheuren thuis ben gekomen.;)
 
Geniet van je Chocomell Cees. Dat heb je na zo'n dag wel verdient na zo'n dag lijkt mij. Enkele van mijn leerlingen waren zo eigenwijs om, tegen alle waarschuwingen in, toch in de auto te stappen van Apeldoorn richting de regio Rotterdam. Inderdaad over het algemeen jonge mensen van rond de 20 die niet wilde luisteren. Dit terwijl ze nota bene op de kazerne gewoon op hun kamer met tv kunnen overnachten. Ik hoop maar dat ze heelhuids aangekomen zijn. (of nog heelhuids onderweg zijn)
 
het was hier in rotterdam en omgeving
vanmorgen om 7.15 uur al een puinhoop
sneeuwen ,sneeuwen,en nog meer sneeuwen
de lucht was donkergrijs tegen zwart.
 
Het was echt niets geworden. Cees vertrok om 16.00u van huis en zou er denk ik om 19.00u op zijn vroegst zijn aangekomen. En met het weeralarm (wat uiteraard weer eens loos was) zou het ook nog eens gevaarlijk en lastig zijn om weer naar huis te rijden.

Gek genoeg is er na 13.00u 's middags hier geen vlok meer gevallen, maar het blijft hier spekglad.
 
Het was vooral hier in Zuid Holland (Randstad) zoals Goku al schreef het aangevroren pakket sneeuw wat tot aangedrukt ijs werd. Op de rechte stukken was wel te rijden, maar ik bijvoorbeeld, die vanuit Schiphol naar Den Haag moet, kom onderweg redelijk veel verkeerslichten tegen en die veroorzaken bijzonder veel vertraging.

Een ieder die zo een verkeerslicht nadert remt op die gladde ondergrond keurig tijdig, opdat hij/zij op tijd stil staat. (Keurig, want ik heb geen ongeluk gezien op de hele route. Optrekken kost ook in verhouding tot droog weer relatief veel tijd, want gaat gewoon niet vlot. Mijn anti-slip lampje bleef branden, zelfs wanneer ik stationair draaiend de koppeling zo zachtjes mogelijk op liet komen.
En een mooie nieuwe tunnel onder een deel van de stad door was afgesloten, want om die tunnel in te rijden, moet je een stukje naar beneden en dat deed mij denken aan mijn ski vakanties. Prachtige flauwe helling waar geen auto vanaf kon.
Fijn dat het lijkt dat de deelnemers in ieder geval niet gewond zijn geraakt of schade gereden hebben.
 
:)^ Goed besluit om het niet door te laten gaan:)^

Wij moesten gisteren op controle naar het ziekenhuis in Rotterdam.
Heenweg ruim 3 uur terwijl we er normaal met 100 minuten wel waren, terugweg net geen 2 uur en 15 minuten gereden.

Op de snelwegen ging het nog wel, maar vooral in Rotterdam was het een ijsspiegel.
 
Jammer dat het niet doorging, maar het is de juiste beslissing.
Ik kon er zelf niet bij zijn, had afgesproken om naar de kerstmarkt in Duitsland te gaan... en we zijn geweest! Heenweg genoeg vertraging gehad, bij Arnhem konden we weer normaal rijden en in Duitsland ook. 5 uurtjes op de heenweg richting Oberhausen.
Terugweg ging helemaal perfect tot Utrecht, daar 1 grote ijsmassa.... ik zat zelfs met mijn winterbanden en af en toe dichtgeknepen billen achter het stuur. Vanaf Gouda was het weer normaal, terugweg een half uurtje langer over gedaan dan normaal.

Maar dat sommige mensen bij die ijsproblemen nog steeds hard inhalen is van de gekke, je zag gewoon dat het een ijsbaan was! Genoeg auto's door hun eigen stommiteit in de vangrail zijn hangen...
 
ja stimpy68 zoals bij bijna elke aanrijding is
de oorzaak haast altijd,menselijke fouten.
iedereen heeft haast,en maar doorscheuren,liefst
bumper aan bumper,zie het dagelijks op lokatie
a13/a20 kleine aanrijding ,en alles staat weer stil
veroorzaakt door 1 persoon die verkeerde inschatting
fout maakt,met megafiles als gevolg.