• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail ruimte Den haag

Lucht in de vorm van luchtdruk pistool. We kunnen dus de kleine naaldjes droog blazen. Iets wat perfect is. En stroom is inclusief. Ook de herrie van de machines die We gebruiken is geen probleem.
 
Ik ben het er mee eens dat het een heel goed initiatief is. Ik heb zelf al een paar keer gesleuteld in de binnenstad garage en weet uit ervaring dat het er erg druk kan zijn. Ook huur ik soms een brug bij de autohobbyclub langs de Vliet in Delft bij Route66
Wat volgens mij (PERSOONLIJK) een rol gaat spelen is het volgende :

- Er moet een vaste groep van "cleaners " zijn om de kosten aantrekkelijk te maken.
- Ik denk zelf dat als je 1 keer per maand op bijvoorbeeld een zaterdag/zondag een loods, lege kas of ander ruimte kan huren voor 1 dag met beperkte voorzieningen als toilet en stroom waar je alleen echt kan poetsen, dit al aantrekkelijk is. Wassen kan je bijna overal in Den Haag
- Als je een groep van 8 tot 10 personen bij elkaar kan krijgen dan heeft de verhuurder van de ruimte ook nog een aantrekkelijk "bijverdienste" en kan je de kosten laag houden.

Ik rijd wel eens door Den Haag en dan zie je vaak grote lege hallen van bedrijven waarvan ik denk mocht ik hier maar even 1 dag binnen staan om mijn auto te poetsen.

Al met al zal het niet eenvoudig zijn om dit op korte termijn te realiseren en heb je gewoon de juiste TIPS nodig.
Misschien eens een advertentie op MARKTPLAATS ???

gr
Rob
 
Natuurlijk zijn er betere plaatsen te vinden. Maar zoals je al aangeeft zal je meer mensen moeten vinden. Er zijn in Pijnacker genoeg loodsen die leeg staan. Maar dan praat je al gauw over een huur van 500€ en dit is met een kleine groep niet te realiseren.

Verlopig stel ik dit voor. Hier kunnen wel bijna altijd terecht. Het is er netjes en volgens de eigenaar valt de drukte mee. De meeste sleutelaars gaan voor de brug.

En een keer in de maand is ook mijn idee. Ik stel voor iedere laatste zaterdag van de maand.
 
Ik kan mij ook heel goed vinden in je aanpak en ben zelf ook iemand die graag mee wil doen. Om goed te kunnen slagen en continuïteit te hebben is het echt nodig om een flinke groep enthousiasten te hebben dat als er 1 of 2 uitvallen het nog gewoon kan overleven.
Ik zelf zou een ruimte willen hebben om alleen te poetsen, detailen, het motorcompartiment en het binnenwerk onder handen te kunnen nemen. Wassen dat doe ik altijd in Ypenburg (tegenover Mac) dat is een super locatie waar je echt waar voor je geld krijgt.

Vandaar dat mijn suggestie ook uitging naar een loods/ruimte die droog is en redelijk op temperatuur in de winter.Vaak staan deze ruimtes leeg in het weekend en als je een deal zou kunnen maken dat je op een zaterdag/zondag met 10 man (of meer) een dag zou willen poetsen en je dokt 15 of 20 euro dan brengt zo'n ruimte toch € 150 op voor 1 dag ( en zwart natuurlijk).
Ik denk ook dat de meeste Cleaners voldoende hebben aan 1 volle dag detailen in de maand.

En met zo'n grote groep kan je veel van elkaar leren en eventueel bijstaan met ???...............want wij zijn allemaal echte "liefhebbers" toch?

Ik blijf je dan ook volgen ....

gr
Rob
 
Natuurlijk wil je een vaste groep. Maar we moeten ergens een keer beginnen.

Nu gaat het om de voorzieningen en de lokatie. Qua kosten vind ik het meevallen als we met vier man de hele dag mogen Dappen.
 
Helaas kan ik aanstaande zaterdag niet.

Daarnaast moet ik nog een dap kopen, dat wordt pas eind feb denk ik.
 
Detail dag 1 was een groot maar klein succes. We waren met z'n drieën, en het was een gezellige dag. Morgen volgen de foto's, welke supernaus zal plaatsen.

Verder is er nog een leuk pluspuntje,we hebben een ruimte gevonden naast de doe het zelf garage. Hier gaan met gemak 6 à 7 auto's in. De prijs die we dan betalen is €150,00. Dit is incl stroom en er word speciaal perslucht aangelegd.

Dus geef je op voor de meeting eind februari!!!
 
Gezellig!

Ook ben ik benieuwd of er iemand aanwezig is die kan wetsanden. Misschien leuk als iemand een keer komt uitleggen hoe het werkt.
 
Top geregeld, helaas kon ik gisteren niet. Ik ga m'n best doen om de 22e er wel bij te zijn. De kans is trouwens groter, dat ik er met de motor ben ipv een auto, is dat ook goed? :p Ps. is er ook water aanwezig?
 
Zoals beloofd de foto's van de mini-meeting in Den Haag.
De foto's zijn vooral bedoeld om de locatie en mogelijkheden te laten zien.
Het was voor mij persoonlijk een geslaagde locatie, zag er netjes uit en alle faciliteiten waren op orde.
Een bijkomstigheid is dat de vloer schoon was en er voldoende verlichting aanwezig was.

(link vervallen)

Ik hoop dat dit werkt. Ik hoor het anders wel.

Met de eigenaar nog gesproken, blijkt dat hij een dezelfde ruimte beschikbaar heeft maar zonder bruggen.
Daar kunnen makkelijk 10 auto's ruim naast elkaar staan.

Ik denk dat voor de wat koude of natte maanden een perfecte locatie is.
Vergeet niet het is midden in de stad, wasboxen op 5 minuten afstand.
Voor de inwendige mens is het ook geen verkeerde locatie.
Bestellen/bezorgen kan altijd, maar de locatie heeft ook wat eetgelegenheden om te eten en te drinken.

Qua prijs is het per persoon wat aan de hoge kant (€30,-), maar met meer mensen kan je al een heel eind komen om de prijs te laten zakken.

Tot de volgende keer maar weer.
 
Leuk juist als je met de motor komt, is weer eens wat anders :). Er is helaas geen water aanwezig om te wassen, wel om een flesje of dergelijk te vullen.

Als je mee wilt doen aan de meeting 22 februari moet je me wel even een PM sturen alsjeblieft

@ Supernaus,

Gave foto's!
 
Water om te wassen is in principe ook niet nodig maar om flesje te vullen om e.e.a. aan te mengen of ff snel pads uitwassen is meer dan prima.

Laat binnenkort ff weten of ik op de 22e kan ;)
 
De ruimte is inderdaad erg mooi, alles is tip top verzorgd. Ook is het personeel erg vriendelijk en wilt er ook echt iets van maken. We hadden bijvoorbeeld gevraagd om een lucht druk blazer, om stof e.d. weg te blazen. Deze hadden ze nog niet, maar binnen 15 minuten had het personeel er 1 geregeld.

:grinning:
 
Geweldig! Het ziet er allemaal heel goed uit! Hopelijk kan ik in februari meedoen, want de a1 heeft echt een poetsbeurt nodig.