• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail ruimte Den haag

Zoiezo gaat het door. Je kunt mij een pb sturen of je komt met wat voor auto en welke kleur. Ook graag even je echte naam.

Dan zien we je de 22e
 
Helaas kan ik de 22e niet :( Ben naar de motorbeurs die dag, dus dat wordt lastig. Even kijken of het volgende maand wel lukt ;)
 
Interessant! Ik moet nog even kijken of ik de 22ste kan. Tot wanneer kan ik me aanmelden?

Mijn auto zit ONDER de swirls (zie mijn Voorstel post :sob: ). Die swirls wil ik uiteraard graag verwijderen, maar ik heb (nog) geen DAP. Graag zou ik dan van iemand leren hoe ik met zo'n DAP om moet gaan. Is het mogelijk van iemand een DAP te lenen?
 
Er gaat zoiezo een dap mee op de 22e.natuurlijk helpen we je. Mensen meld je aan. De 22e gaat door. Aanmelden kan tot as vrijdag!!
 
Gezellig Naus, ben heel erg benieuwd naar je behaalde resultaten, wij komen met een transporter. Deze gaan we eens flink onder handen nemen.
 
Ik weet niet of je mijn antwoord op je PM goed ontvangen hebt.....? Ik ben er a.s Zaterdag (22/2) ook bij. Ik was alleen mijn wagen vrijdagavond al en wil graag gelijk starten met de POETS beurt en probeer dan ook de hele auto te doen. Is de garage vanaf 09.00 uur of 09.30 uur open.

gr. Rob
 
Ja het adres is mij bekend, tot zaterdag.
Zitten wij in de standaard ruimte/garage of in de separate ruimte/hal ?

gr
Rob
 
Nee omdat we met zn 4e zijn gebruiken we de normale hal. Ik ga vrijdag bellen met de garage. Misschien kunnen ze als we met zn 5e zijn toch ons voor een kleiner bedrag in de ruimte ernaast plaatsen.
 
Wij (danny en ik) doen hetzelfde. We gaan morgen wassen, maar dan hier in nootdorp. Hier is het vele malen chiller en beter. Maargoed das voorkeur :) tot zaterdag ochtend.
 
Ook 22 februari was weer een succes, deze keer waren er drie auto's aanwezig. Er zijn een hoop goede resultaten behaald, en de foto's zullen volgen.

29 Maart doen we het nog eens over, geef je op via een PB!!
 
Superdag en een prachtige ruimte. Wij hadden de beschikking over een gehele hal en konden heerlijk rustig werken.
Is wel een apart geluid als je 3 DAPS + een TOL tegelijk hoort weken............................:-D

gr
Rob
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Bijna dagelijks lees ik dit forum maar post niets. Ik ben niet zo'n schrijver.
Maar voor een poetsplek in de stad waar ik woon wil ik mij graag aanmelden!
Bij deze dus, ik hoor graag verder.
Grzzz