• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Fin Pads

Wat een lieve vrouwen hebben jullie: ze zou maar onderstaande gekocht hebben om jullie mond te snoeren :confused:.
Colad tape.jpg

(moet stiekem zeggen dat ik ook mijn DAP als verjaardagscadeau heb gekregen van mijn lief)
 
@350Z Same here.

Ik was vorige week jarig en zeur dus al een tijdje en heb m vandaag gekregen hoor.

DAP500 met witte, zwarte en rode Raffini pad.

Op advies van een leuke dame nu de witte voor lime prime, zwarte voor prep polish en de rode voor wax.

Rest mij toch nog een vraagje.

Kan ik rood ook gebruiken voor Need For Speed of is dan de zwarte toch beter?
 
@Istnogferarie
alsnog gefeliciteerd en een mooi verjaardagscadeau gekregen!
Zul je veel plezier aan beleven, al zul je met deDAP500 iets meer moeite moeten doen op de Passat dan in vergelijking met de DAP900 in verband met zeer vermoedelijk een harde lak. Of de Colt een harde of zachte lak heeft durf ik niet te zeggen. Antwoord kun je zelf krijgen door een testspot uit te voeren.
Dit schrijvende vraag ik me af of je een starterskit (met Scholl of Monello polijstmiddelen) of de DAP met de 3 bovengenoemde pads heb gekregen........?

Er zit heel weinig verschil tussen de rode en zwarte pad; de rode is in mijn beleving nog zachter, terwijl de zwarte een afgevlakte rand heeft.
Beide zijn echter geschikt om wax aan te brengen!
 
@Kees-sw dank je. Ik ben er erg blij mee. Ik heb een losse DAP met 3 schijven. Ik doe dit enkele weken dus ik wil eerst nog op niet te verpesten methode. Alleen Lime Prime enzo. Later komt echt polijsten aan de beurt.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw