• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice "Maxed Up" Detailing bag: eerste indruk

Emi

Detailing guru
26 jan 2015
900
150
Zuid-Holland. Vlakbij Carclean.
Vandaag heb ik weer eens een bestelling opgehaald bij Carclean en daarbij zat de Dodo Juice Maxed Op Detailing bag.

Ik heb de tas natuurlijk nog niet uitvoerig in praktijk kunnen testen. Maar ik heb wel wat eerste indrukken die ik graag met jullie deel.

DSC01696.jpg


DSC01699.jpg

De tas heeft behoorlijk wat vakjes en voelt zeer solide aan. Niet alleen het textiel maar ook de metalen draagstang en zijn bevestiging zijn degelijk.

DSC01705.jpg

De tas heeft een verdieping die behalve met klittenband ook met metalen drukknopen vast kan worden gezet.

DSC01704.jpg

De DAP900V3 past er met de grote steunplaat eigenlijk net niet in. Dat wil zeggen: het elektriciteitssnoer wordt dan op een voor hem waarschijnlijk oncomfortabele manier omgebogen. Gelukkig was ik sowieso al van plan om de DAP in zijn originele tas te bewaren en te vervoeren. Ik denk eraan de onderste verdieping voor doeken te gaan gebruiken.

Conclusie: een stevige degelijke tas waarin je de de meeste potjes en flesjes die nodig zijn voor een detailbeurt allemaal wel in kwijt moet kunnen. En dan is er ook nog redelijk wat plaats voor doeken.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb deze tas ook al een aantal jaar en in de basis bevalt ie goed.
De "verdieping met drukknopen" vind ikzelf minder handig omdat door het gewicht van evt flessen die drukknopen wel eens los kunnen gaan. Niet heel storend maar dat had handiger gekund wat mij betreft.
In die onderste verdieping stop ik bv potten (wheel) wax en bv mothers leathercreme + borstel.
@Emi om daar doeken te stoppen zou ik niet doen want ik wil het risico op vervuiling van die doeken niet lopen.
Ik sleep die tas overal mee naar toe namelijk
 
Doeken en pads bewaar ik in aparte afgesloten plastic kisten.
Afmeting van die tas is precies goed voor mij.
 
Als ik doeken meeneem in een van mijn tassen doe ik ze in van die plastic zakjes met zip-sluiting. Kun je gewoon bij de supermarkt halen.