• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doeken reinigen met schoonmaakazijn?

Gisteren al mijn doeken (incl. nieuwe delirium droogdoek) even uitgespoeld en daarna ongeveer 8 uur laten weken in een emmer water met een flinke scheut schoonmaakazijn. De doeken zitten as we speak in de wasmachine en gaan daarna even de droger in (op koude stand). Ben benieuwd...
 
markprinsen zei:
Maar dan azijn gemengd met water of puur azijn? Dan kan ik wel even 20 liter azijn gaan kopen nameliljk...
Zoals gezegd met een flinke scheur azijn, niet puur in ieder geval, dan meuren ze daarna wel hèèl erg.
 
DivingDisaster zei:
Gisteren al mijn doeken (incl. nieuwe delirium droogdoek) even uitgespoeld en daarna ongeveer 8 uur laten weken in een emmer water met een flinke scheut schoonmaakazijn. De doeken zitten as we speak in de wasmachine en gaan daarna even de droger in (op koude stand). Ben benieuwd...

Droger al klaar:-" ?
 
Ja de droger heeft een paar dagen gedraaid om zeker te weten dat ze droog waren :p
Maaaaaaar mijn doeken zijn super schoon, super zacht en ruiken fris. Heb ook meteen van de week een auto gedroogd met een oudere pb waffle weave en je merkt goed het verschil. Die droogt weer zoals het hoort.
 
Bij mij heeft het ook prima geholpen alleen een tweede behandeling is nog noodzakelijk om ze helemaal 'nieuw' te maken.