• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Een mooie afsluiter van 2009, Porsche Carrera 4s!

Mooi resultaat hoor :)

Was jij toevallig degene op radio Veronica die een Porsche aan het detailen was?
Het zou wel erg toevallig zijn als er nog iemand deze week met zo'n Carrera 4s bezig was als uitgelopen hobby ;)
 
Klopt helemaal :ja
Ik dacht laat ik is sms-en. Werd er ineens teruggebeld. Vraagt die vent: "wat ben je nu aan het doen?" Nou, je gelooft het niet, ben een Porsche aan het poetsen! Zegt die kerel "oh van je pappa zeker...:bad " Pfff....mocht me ouwe willen dat ie in zo'n kanon reed, kost 'm wel waarschijnlijk een half trouwboekje ;)
Heel verhaal verder, hoop bla bla eh, oh, eh, uh, ja, etc etc, afijn na afloop dus een mooi prijzenpakketje gewonnen :party:
 
Alst goed is wordt dat stuk vandaag door de broadcast engineer van Veronica (klinkt spannend, geen idee wat ie precies doet) van de loggingserver afgeplukt en in mp3 omgezet :weetniet
 
Haha, altijd humor met die jongens van Veronica ;)
Altijd een beetje iedereen de tent uitlokken met opmerkingen of vragen.

Maar ja, je moet er wat voor over hebben om een prijzenpakket te winnen!