• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Groupbuy: Mensen interesse in een extractor??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook zeer geintresseerd in een goede extractor, al is het alleen maar voor gebruik in en om het huis. Zo'n ding is verrekte handig :cool:
 
Als de prijs inderdaad goed is heb ik ook zeer veel interesse. :)^

Gr. Jeroen
 
Als ik voor die tijd nog niets gekocht heb count me in.

Ennuh Tim bij ons op de zaak kunnen we vanaf 1 pallet tot 14000m2 opslag aanbieden incl eventueel transport naar Bergschenhoek :D

En ja mocht het gek lopen containers lossen, palletiseren, opslaan en transport kan ook nog w^^w

Dus kan niet bestaat niet meer :D
 
Domme vragen bestaan niet.
Een extractor is een nat- en droogzuiger, die tevens reinigingsmiddel sproeit op het te reinigen oppervlak. Uitermate handig voor je interieur.
 
Lees ook dit even: https://forum.Carclean.com/cc_postst2152/How-To-Gebruik-van-een-extractor-in-het-interieur.aspx ;)
 
Als Tim iets wil leukt het volgens mij altijd dus heb vertrouwens in de prijs. Ik wel er denk wel een.
 
Als we genoeg mensen hebben die er 1 willen kopen dan moet het lukken.

Uiteraard moet het een haalbare prijs zijn, dus we wachten even af tot we weer info hebben. We doen ons best om het voordeel bij jullie neer te leggen in ieder geval. Net zoals bij de Padwashers!
 
Dat is wel erg handig zo een extractor.
Als de prijs meevalt dan wil ik dit misschien wel aankopen.
Heb namelijk een heel licht kleurig interieur en als er nog maar water op komt zit ik als met vlekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.