• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

Maar even updaten, vorige filmpjes waren niet geheel naar tevredenheid en we zijn weer ruim 1000 km verder, dus hij was wel weer toe aan een wasbeurt.

Alleen afspuiten met de HD:


En het afspoelen na wassen met een milde dosering BTBM:

 
  • Leuk
Reactions: Tim
Even een kort vraagje met de Summer Super Sale dagen op komst:

De Gyon Q2M Bathe shampoo.. wat voor geurtje komt daarbij? Ik hoop op bubblegum. Iemand die deze shampoo al heeft gesnoven? :-D
 
Dank je Tim, ik moet kiezen tussen de Bathe+ of de Lavare van Monello. Heeft Lavare van Monello trouwens wel een geur (pistache)?
 
Heb Gyeon View al op twee wagens aangebracht. Eerst op mijn wagen (in zonlicht), best in de schaduw aanbrengen ;).
De truc voor de witte waas na het curen uit te buffen is met een 'vochtige' mf doek.
Heb er nu al een honderdtal kilometer mee opzitten, en 't is echt een ongelofelijk product, de beading op de ruiten is ongelofelijk, en je hoopt gewoon dat het begint te regenen.
Vanaf 70km/u vliegen de regendruppels van je ruit. En in de handleiding staat er dat je de ruitenwissers ook kan bewerken met product, dit heb ik gedaan en daardoor heb ik geen last meer van een witte waas.
 
Morgen wil ik een aantal kleine zaken in de cancoat gaan zetten. Ik zal de bus dus vermoedelijk niet helemaal op gaan maken.

Kan ik de bus net als een gewone spuitbus behandelen (op de kop even de nozzle doorspuiten) of zijn er andere methodes om te zorgen dat de bus verstopt ?
 
De uitlaat van een verfbus verstopt ook bijna nooit
De nozzle krijg je ook leeg met een compressor, of zelf blazen
Scheelt een hoop drijfgas wat voor het product gebruikt kan worden