• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Ceramic Quartz Coating

En terecht!

Want er is echt helemaal niks mis met het product zelf!

Prijs kwaliteit 1 van de beste lsp's imo
 
Heeft iemand ervaring met CanCoat t.o.v. Sonax Polymer Netshield?
Het lijken gelijkaardige producten te zijn, maar ik vraag me af of de CanCoat langer meegaat of een iets andere look heeft...
Qua hardheid voegt het niets toe, correct?
 
Zonder er al teveel van te weten, lijkt het mij dat deze producten op elkaar lijken qua verwerking, maar dat en CanCoat wel een stap hoger is qua kwaliteit.

Ik dacht ook dat de manier van hechten anders was. Zoals, bijvoorbeeld, de ene coating als en laak over je auto ligt en de ander zich ''verstrengelt'' met je lak. Beetje zo'n idee, zeg maar...
 
Dat is meer de Mohs wat je nu zegt.

Het enige gelijken is de soort verpakking waar het in komt.

PSN heeft als grote voordeel dat het makkelijk voor de deur aan gebracht kan worden... En daar bedoel ik mee dat het niet uit hoeft te harden. En de eigenschappen zijn heel goed.

Waar cancoat voor het mooie een nachtje binnen moet harden, maar alle eigenschappen zijn toch wel een stukje beter dan de PNS.
Ook heeft de cancoat een langere stantijd en geeft een mooie glans aan de auto.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: tembaco en StijnV
Gisteren na het wassen Gyeon Cure op een band aangebracht. Aangezien het heel goed rubbers beschermt, dacht ik ik ga er eens banden mee voeden. Resultaat is een mooie matte finish. Volgende week weer wassen dus ben benieuwd.
5a957dfce3b4eed0694117dc330ffe7c.jpg
 
  • Leuk
Reactions: StijnV
Zit er over te denken Gyeon Rim aan te schaffen voor mijn velgen. Nu lees ik op hun site dat RIM 6-9 maanden - 10K km zou beschermen. Ik rijd ±40K km per jaar, 20K km met de zomerset dus.
Veel, zo niet alles hangt natuurlijk af van de voorbereiding en de weersomstandigheden. Maar velgen worden gepolijst, ontvet en dan wordt de coating aangebracht. Weersomstandigheden in de zomer zullen niet heel heftig zijn. Is de coating na 10K km echt ''op'' of kan ik er vanuit gaan dat die 6 maand dat ik op zomerset rond rijd Trim beschermt?
En de tweede laag, hier meen ik te lezen dat er wordt geadviseerd om een tweede laag gelijk na de eerste laag aan te brengen. Lees ik dat goed? Of moet ik er een x aantal uren tussen laten zitten?
 
Ik heb eens gelezen dat je het eerst moet laten "intrekken" vervolgens het overtollige product afnemen/buffen.
 
Ik houd meestal een uur aan bij warm weer en neem dan af met een Piccolo nero.
Soms ook niet en laat de auto dan meestal mijn twaalf uur staan.
Let er op dat je stuur eerst even goed wordt met als je stoelen na het behandelen. Dit verdwijnt wanneer uitgehard is :)
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    241,3 KB · Weergaven: 134
Zijn mooi geworden, heeft opzich nog lang geduurd. Die gast had het er toen al over op de clinic.

Zijn er ook nog nieuwe producten bij gekomen?
 
MORE #NEWS from #GYEON! Some of you were right! We are launching the new, redesigned bottles, but also this will be the biggest NEWPRODUCT launch.
We have ever had at #GYEON! TODAY we present FOUR new, innovative products for interiors!

#Q2LeatherShield(50/100ml) - quartz protection for all types of leathers. Smartest solution you can imagine. Simple application without a need of wiping off. Just clean the leather well and apply the coating, let it dry. Super durable solution, no discolorations, no traces. Real innovation!

#Q2MLeatherCleaner - efficient pre-coating leather cleaner

#Q2MVinylCleaner - Universal interior cleaner, designed to be easy, powerful and safe.

#Q2MPreserve - Quick way for fresh and protected trim. A trim dressing!
WAITING FOR MORE?! Guess what else #GYEON prepared for your for end of this year!

FB_IMG_1476871366182.jpg
 
Nou, dan wordt het aankomende weken druk bij Carclean om al die oude voorraad over te gieten in de nieuwe flesjes...:p
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
More and more questions if we're launching a glass cleaner. There you go! #GYEON #Q2MGlass! It stands modestly at the back! Easy cleaning, no smears, all you expect is in the bottle!

FB_IMG_1476938373106.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Waarom zijn die glasreiniger flessen altijd zo groot, zoveel gebruik ik er helemaal nooit van :dizzy:.

Ben wel echt benieuwd naar hun nieuwe producten, klinkt veelbelovend!
 
Hopen dat de spraykoppen ook verbeterd zijn. Met name die van de Tyre is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
De sproeistand sproeit niet en de rechte straalt is niet recht. Product druipt aan alle kanten van de sprayer eruit.
 
  • Leuk
Reactions: Tomas