• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Gyeon Q²M Wetcoat aanbrengen

Bijzondere manier van aanbrengen. Ik zou denken dat de door Gyeon bedachte methode al erg makkelijk en zuinig was maar dit ken ook kennelijk....
Ik had gelezen van de zebra auto's en zocht naar een oplossing om het dun maar toch netjes over de hele auto te verdelen, dit leek mijn een goede oplossing en idd het werkt.
 
IMG_2807.JPG
Is dat een soort foamgun? Of hoe moet ik dat zien?
Schuimt natuurlijk niet zo en door zijn lange spuitstuk makkelijk om exact te werken.
 
In welke zin van vergelijking bedoel je dan?
Of deze laag ook echt als lakbescherming er nu op zit. Mij lijkt het zo net iets te mooi om waar te zijn als je begrijpt wat ik bedoel:laughing:?
Met een wax laag moet er 'veel' arbeid ingestoken worden(b.v. machinaal), en dit is echt alleen maar sprayen en klaar!
Ik moet wel zeggen, bij het aanbrengen zag ik echt onmiddellijk waterstotende effect zoals men hier al meermaals aanhaalt. Weet natuurlijk niet wat het gaat doen éénmaal er rondgereden gaat worden en of het effectief 'vuilafstotend' werkt, dit is nog even afwachteno_O.
En natuurlijk wat de standtijd is ben ik ook benieuwd:innocent:!
 
Jaja dit is zeker wel een beschermlaag. Door de makkelijke manier van aanbrengen is de standtijd wellicht een paar weken. Ik gebruik het ook alleen om de wax laag te boosten.

Maar het is wel zeker een lakbescherming.