• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het is rond: Dodo Juice Authorized Reseller!

Dat is geweldig nieuws. Dodo maakt geweldige producten, ben zelf in het bezit van de Supernatural, Blue Velvet, Diamond white en de Lime Prime. Nu nog de LP light en de born to be mild shampoo.

Top.

Bas
 
Tim zei:
Update: Het is rond! Dodo komt officieel nu naar Nederland!

Gefeliciteerd, een prachtige aanvulling op het assortiment:)^ . Wanneer kan er besteld worden en wanneer krijg je producten binnen?

Gr. Bas
 
Bas zei:
Tim zei:
Update: Het is rond! Dodo komt officieel nu naar Nederland!

Gefeliciteerd, een prachtige aanvulling op het assortiment:)^ . Wanneer kan er besteld worden en wanneer krijg je producten binnen?

Gr. Bas

Vraag het me ook af ja:)

houd anders maar een setje Dodo Juice / Detailing World Double Wax en een 500 ml shampoo achter :cool:
Mss wel meer:p
 
Dodo zit nu 'low on stock' ze verwachten ons begin juni te kunnen leveren, dus ik hoop over 2,5 week de voorraad binnen te krijgen.

De producten zullen over 1,5 a 2 weken online gezet worden. Dan kunnen ze alvast besteld worden.

De prijzen worden nu vastgesteld, die hoop ik over 1 week te kunnen 'presenteren'.

Groeten,

Tim
 
Ohhh ships.... dat wordt weer voelen en ruiken aan de nieuwe producten :-" :D A kid in a candy store rofl
Ben je de enige reseller of....???
 
Op dit moment zijn wij de enige reseller. De andere potentiele reseller heeft uiteindelijk besloten om er vooralsnog niet mee door te gaan. :weetniet
 
Tim zei:
Op dit moment zijn wij de enige reseller. De andere potentiele reseller heeft uiteindelijk besloten om er vooralsnog niet mee door te gaan. :weetniet
Van harte gefeliciteerd!
 
Laatst bewerkt door een moderator: