• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Koplampen wetsanden

Nee nog niet. Moet het blokje nog ophalen morgenochtend sta ik er om 7 uir op de stoep. Was even druk hiero.

Maar.....

Ik houd je op de hoogte Patrick
 
Heb het in goede orde ontvangen Patrick. Helemaal top! Dit wordt werken van het weekend.

Kijk je maandag wel even op je bureau. Er is ook iets onderweg terug...
 

Bijlagen

  • IMG_20160513_082305.jpg
    IMG_20160513_082305.jpg
    130,3 KB · Weergaven: 120
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Ik heb de koplamp van mijn auto gewetsand met 1500 / 2000 / 3000 75mm rupes pad op een boortolletje. Daarna een foam pad met scholl S20 en Gyeon trim. Zijn de korrels 600 800 en 1000 die wilt gebruiken niet aan de grove kant? Of werk je deze op een andere manier af?
 
Laatst bewerkt:
Iets wat ik me afvroeg: kan je de krassen die je gemaakt hebt met het schuurpapier er ook handmatig uit krijgen?
 
Ik werk koplampen altijd af met blanke lak... Dat heeft als voordeel dat de blanke lak krasjes vanaf +/- korrel 1200 opvult en sneller glans terug brengt. Je hoeft heb dan minder stappen nodig. Na schuren met bijv. 1500 even inspuiten met ontvetter of plastic prep dan zie een globaal voorbeeld van het eindresultaat na blanke lak. Ook heb je door de blanke lak langer bescherming tegen het weer verweren van de koplampen.
 
Ik heb de koplamp van mijn auto gewetsand met 1500 / 2000 / 3000 75mm rupes pad op een boortolletje. Daarna een foam pad met scholl S20 en Gyeon trim. Zijn de korrels 600 800 en 1000 die wilt gebruiken niet aan de grove kant? Of werk je deze op een andere manier af?
Slaag me niet dood als ik het verkeerd heb, hè advanced.
Ma een Scholl S20 is dat niet voor een zwarte lak te polijsten?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
 
Slaag me niet dood als ik het verkeerd heb, hè advanced.
Ma een Scholl S20 is dat niet voor een zwarte lak te polijsten?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk

@Sugr_81 Zal ik niet doen, dat geeft zo'n rommel :D Geen idee of dat speciaal bedoelt is voor zwarte lak. Mijn koplampen zijn weer zeer helder, dus als laatste stap is deze polish voor mij geslaagd!
 
  • Leuk
Reactions: Sugr_81